InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
From charitable inference to active credence
Paul L. Harris
Scientia et fides, ISSN 2300-7648, Vol. 10, Nº. 2, 2022 (Ejemplar dedicado a: Intellectual virtues for interdisciplinary research in Science and the Big Questions), págs. 121-135
Essentialization of social categories across development in two cultures.
Telli Davoodi, Gaye Soley, Paul L. Harris, Peter R. Blake
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 1, 2020, págs. 289-306
The Development of Selective Copying: Children's Learning From an Expert Versus Their Mother
Amanda J. Lucas, Emily R. R. Burdett, Vanessa Burgess, Lara A. Wood, Nicola McGuigan, Paul L. Harris, Andrew Whiten
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 6, 2017, págs. 2026-2042
The Ontogeny of Cultural Learning
Cristine H. Legare, Paul L. Harris
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 3, 2016, págs. 633-642
The Roles of Intuition and Informants’ Expertise in Children's Epistemic Trust
Jonathan D. Lane, Paul L. Harris
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 3, 2015, págs. 919-926
Monoracial and Biracial Children: Effects of Racial Identity Saliency on Social Learning and Social Preferences
Sarah E. Gaither, Eva E. Chen, Kathleen H. Corriveau, Paul L. Harris, Nalini Ambady, Samuel R. Sommers
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 6, 2014, págs. 2299-2316
Children Trust a Consensus Composed of Outgroup Members—But Do Not Retain That Trust
Eva E. Chen, Kathleen H. Corriveau, Paul L. Harris
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 1, 2013, págs. 269-282
The Coexistence of Natural and Supernatural Explanations Across Cultures and Development
Cristine H. Legare, E. M. Evans, Karl S. Rosengren, Paul L. Harris
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 3, 2012, págs. 779-793
Paul L. Harris
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, ISSN-e 1578-4126, ISSN 0210-3702, Vol. 35, Nº 3, 2012, págs. 259-277
Eva E. Chen, Kathleen H. Corriveau, Paul L. Harris
Anales de psicología, ISSN-e 1695-2294, ISSN 0212-9728, Vol. 27, Nº. 3, 2011, págs. 625-630
Not Doing What You Are Told: Early Perseverative Errors in Updating Mental Representations via Language
Patricia A. Ganea, Paul L. Harris
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 2, 2010, págs. 457-463
Les jeunes enfants choisissent leurs informateurs
Paul L. Harris
Enfance, ISSN-e 1969-6981, ISSN 0013-7545, Vol. 62, Nº 3, 2010 (Ejemplar dedicado a: Multimodalité de la communication dans le développement typique et atypique / coord. por Michèle Guidetti), págs. 301-317
Young Children’s Trust in Their Mother’s Claims: Longitudinal Links With Attachment Security in Infancy
Kathleen H. Corriveau, Paul L. Harris, Elizabeth Meins, Charles Fernyhough, Bronia Arnott, Lorna Elliott, Beth Liddle, Alexandra Hearn, Lucia Vittorini, Marc de Rosnay
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 80, Nº. 3, 2009, págs. 750-761
Trust in Testimony: How Children Learn About Science and Religion
Paul L. Harris, Melissa A. Koenig
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 77, Nº. 3, 2006, págs. 505-524
Preschoolers Mistrust Ignorant and Inaccurate Speakers
Paul L. Harris, Melissa A. Koenig
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 76, Nº. 6, 2005, págs. 1261-1277
¿If it's in your mind, it's in your knowledge¿: Children's developing anatomy of identity
Elisabeth S. Pasquini, Kathleen H. Corriveau, Paul L. Harris
Cognitive development, ISSN 0885-2014, Vol. 20, Nº. 2, 2005, págs. 321-340
Logical reasoning and fantasy contexts: eliminating differences between children with and without experience in school
Maria da Graça Bompastor Borges Dias, Antonio Roazzi, David P. O'Brien, Paul L. Harris
Revista interamericana de psicología = Interamerican journal of psychology, ISSN 0034-9690, Vol. 39, Nº. 1, 2005, págs. 13-22
The cow on the high street: effects of background context on early naming
Paul L. Harris, Kim Plunkett, Kerstin Meints, Debbie Dimmock
Cognitive development, ISSN 0885-2014, Vol. 19, Nº. 3, 2004, págs. 275-290
Los niños y las emociones: el desarrollo de la comprensión psicológica
Paul L. Harris
Alianza, 1992. ISBN 84-206-7708-6
Utilice su subconsciente para el éxito
Paul L. Harris
EDAF Editorial, 1992. ISBN 84-7640-611-8
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados