Periodo de publicación recogido
|
|
|
Teaching Through Collaboration: Flexibility and Diversity in Caregiver–Child Interaction Across Cultures.
Jennifer M. Clegg, Nicole J. Wen, Paige H. DeBaylo, Adam Alcott, Elena C. Keltner, Cristine H. Legare
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 92, Nº. 1, 2021, págs. 56000-75000
Explain This, Explore That: A Study of Parent-Child Interaction in a Children's Museum.
Aiyana K. Willard, Justin T.A. Busch, Katherine A. Cullum, Susan M. Letourneau, David M. Sobel, Maureen A. Callanan, Cristine H. Legare
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 5, 2019, págs. 598-617
Smart Conformists: Children and Adolescents Associate Conformity With Intelligence Across Cultures.
Nicole J. Wen, Jennifer M. Clegg, Cristine H. Legare
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 3, 2019, págs. 746-758
Evolutionary Developmental Psychology: 2017 Redux.
Cristine H. Legare, Jennifer M. Clegg, Nicole J. Wen
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 6, 2018, págs. 2282-2287
Cultural Variation in Triadic Infant–Caregiver Object Exploration
Emily E. Little, Leslie J. Carver, Cristine H. Legare
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 4, 2016, págs. 1130-1145
The Ontogeny of Cultural Learning
Cristine H. Legare, Paul L. Harris
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 3, 2016, págs. 633-642
Jennifer M. Clegg, Cristine H. Legare
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 2, 2016, págs. 527-542
The Coexistence of Natural and Supernatural Explanations Across Cultures and Development
Cristine H. Legare, E. M. Evans, Karl S. Rosengren, Paul L. Harris
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 3, 2012, págs. 779-793
Exploring Explanation: Explaining Inconsistent Evidence Informs Exploratory, Hypothesis-Testing Behavior in Young Children
Cristine H. Legare
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 1, 2012, págs. 173-185
Inconsistency With Prior Knowledge Triggers Children’s Causal Explanatory Reasoning
Cristine H. Legare, Susan A. Gelman, Henry M. Wellman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 3, 2010, págs. 929-944
Developmental Changes in the Coherence of Essentialist Beliefs About Psychological Characteristics
Susan A. Gelman, Gail D. Heyman, Cristine H. Legare
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 78, Nº. 3, 2007, págs. 757-774
The psychological foundations of ritual learning
Rachel E. Watson Jones, Nicole J. Wen, Cristine H. Legare
Handbook of advances in culture and psychology: Volume Eight / coord. por Michele J. Gelfand, Chi-yue Chiu, Ying-yi Hong, 2021, ISBN 9780190079758, págs. 163-194
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados