InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The Influence of Direct and Overheard Messages on Children's Attitudes Toward Novel Social Groups
Jonathan D. Lane, Emily B. Conder, Joshua Rottman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 3, 2020, págs. 829-845
God as a White man: A psychological barrier to conceptualizing Black people and women as leadership worthy
Steven O. Roberts, Kara G. Weisman, Jonathan D. Lane, Amber Williams, Nicholas P. Camp, Michelle Wang, Mishaela Robison, Kiara Sanchez, Camilla Griffiths
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 119, Nº. 6, 2020, págs. 1290-1315
The Influence of First-Hand Testimony and Hearsay on Children's Belief in the Improbable.
Jonathan D. Lane, Samuel Ronfard, Diana El-Sherif
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 4, 2018, págs. 1133-1140
Preschoolers Continually Adjust Their Epistemic Trust Based on an Informant's Ongoing Accuracy.
Samuel Ronfard, Jonathan D. Lane
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 2, 2018, págs. 414-429
Revisiting the famous farm foxes: A psychological perspective
Jonathan D. Lane
Learning and behavior: a Psychonomic Society publication, ISSN 1543-4494, Vol. 46, Nº. 4, 2018 (Ejemplar dedicado a: Canine cognition), págs. 586-590
Aggression, Sibling Antagonism, and Theory of Mind During the First Year of Siblinghood: A Developmental Cascade Model
Ju-Hyun Song, Brenda L. Volling, Jonathan D. Lane, Henry M. Wellman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 4, 2016, págs. 1250-1263
The Roles of Intuition and Informants’ Expertise in Children's Epistemic Trust
Jonathan D. Lane, Paul L. Harris
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 3, 2015, págs. 919-926
Jonathan D. Lane, Henry M. Wellman, Susan A. Gelman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 4, 2013, págs. 1253-1268
Sociocultural Input Facilitates Children’s Developing Understanding of Extraordinary Minds
Jonathan D. Lane, Henry M. Wellman, E. M. Evans
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 3, 2012, págs. 1007-1021
Children’s Understanding of Ordinary and Extraordinary Minds
Jonathan D. Lane, Henry M. Wellman, E. M. Evans
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 5, 2010, págs. 1475-1489
Niveles de conciencia emocional: implicaciones para la integración en psicoterapia
Jonathan D. Lane, Gary E. Schwartz
Revista de psicoterapia, ISSN-e 2339-7950, ISSN 1130-5142, Vol. 4, Nº. 16, 1993 (Ejemplar dedicado a: Emotions in psychotherapy), págs. 21-37
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados