InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Voices of SHL educators: Writing in the heritage Spanish classroom
Ana Padial, Ariana M. Mikulski
, Idoia Nerea Elola Seral
Revista española de lingüística aplicada, ISSN 0213-2028, Vol. 37, no. 1, 2024, págs. 335-365
María Camino Bueno Alastuey, Raychel Vasseur, Idoia Nerea Elola Seral
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 55, Nº. 2, 2022, págs. 517-539
Perceived changes of identity construction through digital storytelling: : A collective study abroad case study
Yerko Sepúlveda Larraguibel, Maya Edwards, Raychel Vasseur, Idoia Nerea Elola Seral
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. Extra 4, 2022 (Ejemplar dedicado a: Monográfico), págs. 193-214
Written feedback in heritage Spanish classrooms: A national survey of students and instructors
Ariana M. Mikulski, Idoia Nerea Elola Seral, Ana Padial, Grant M. Berry
Revista española de lingüística aplicada, ISSN 0213-2028, Vol. 32, no. 2, 2019, págs. 543-572
Supporting second language writing using multimodal feedback
Idoia Nerea Elola Seral, Ana Oskoz
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 49, Nº. 1, 2016, págs. 58-74
Similar and/or Different Writing Processes?: A Study of Spanish Foreign Language and Heritage Language Learners
Idoia Nerea Elola Seral, Ariana M. Mikulski
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 99, Nº 1, 2016, págs. 87-102
Revisions in real time: Spanish heritage language learners' writing processes in English and Spanish
Idoia Nerea Elola Seral, Ariana M. Mikulski
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 46, Nº. 4, 2013, págs. 646-660
Spanish Heritage Language Learners' Allocation of Time to Writing Processes in English and Spanish
Ariana M. Mikulski, Idoia Nerea Elola Seral
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 94, Nº 4, 2011, págs. 715-733
Writing in Foreign Language Contexts: Learning, Teaching, and Research edited by MANCHÓN, ROSA M.
Idoia Nerea Elola Seral
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 95, Nº 2, 2011, págs. 326-328
Dictionary use and vocabulary choices in L2 writing
Idoia Nerea Elola Seral, Vanessa Rodríguez-García, Katherine Winfrey
Elia: Estudios de lingüística inglesa aplicada, ISSN 1576-5059, Nº. 8, 2008, págs. 63-89
Fostering intercultural competence development in foreign language and study abroad contexts
Idoia Nerea Elola Seral, Ana Oskoz
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 41, Nº. 3, 2008, págs. 454-477
Current Theoretical and Applied Perspectives on Hispanic and Lusophone Linguistics. Introduction
Diego Pascual y Cabo, Idoia Nerea Elola Seral
Current Theoretical and Applied Perspectives on Hispanic and Lusophone Linguistics / coord. por Idoia Nerea Elola Seral; Diego Pascual y Cabo (ed. lit.), 2020, ISBN 9789027261281, págs. 1-6
Escritura colaborativa en el siglo XXI
Ana Oskoz, Idoia Nerea Elola Seral
Comunicación mediada por tecnologías: aprendizaje y enseñanza de la lengua extranjera = Technology mediated communication : learning and teaching foreign languages / coord. por Marta González-Lloret, Margarita Vinagre, 2018, ISBN 978-1-78179-359-6, págs. 20-34
Towards online and hybrid courses
Idoia Nerea Elola Seral, Ana Oskoz
The Routledge handbook of Hispanic applied linguistics / coord. por Manel Lacorte, 2015, ISBN 978-0-415-81378-5, págs. 221-237
Beyond the FL Writing Classroom: the role of social tools
Ana Oskoz, Idoia Nerea Elola Seral
Adquisición de segundas lenguas (L2) en el marco del nuevo milenio : homenaje a la profesora María del Mar Martí Viaño / Nicolás Estévez Fuertes (aut.), Begoña Clavel Arroitia (aut.), 2013, ISBN 978-84-370-9083-2, págs. 211-228
Current Theoretical and Applied Perspectives on Hispanic and Lusophone Linguistics
coord. por Idoia Nerea Elola Seral; Diego Pascual y Cabo (ed. lit.)
John Benjamins, 2020. ISBN 9789027261281
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados