InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Voices of SHL educators: Writing in the heritage Spanish classroom
Ana Padial, Ariana M. Mikulski
, Idoia Nerea Elola Seral
Revista española de lingüística aplicada, ISSN 0213-2028, Vol. 37, no. 1, 2024, págs. 335-365
Written feedback in heritage Spanish classrooms: A national survey of students and instructors
Ariana M. Mikulski, Idoia Nerea Elola Seral, Ana Padial, Grant M. Berry
Revista española de lingüística aplicada, ISSN 0213-2028, Vol. 32, no. 2, 2019, págs. 543-572
Francisco Palermo, Ariana M. Mikulski, Richard A. Fabes, Carol Lynn Martin, Laura D. Hanish
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 38, Nº 2, 2017, págs. 347-370
Similar and/or Different Writing Processes?: A Study of Spanish Foreign Language and Heritage Language Learners
Idoia Nerea Elola Seral, Ariana M. Mikulski
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 99, Nº 1, 2016, págs. 87-102
English exposure in the home and classroom: predictions to Spanish-speaking preschoolers' English vocabulary skills
Francisco Palermo, Ariana M. Mikulski, Richard A. Fabes, Laura D. Hanish, Carol Lynn Martin, Lauren E. Stargel
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 35, Nº 6, 2014, págs. 1163-1187
Revisions in real time: Spanish heritage language learners' writing processes in English and Spanish
Idoia Nerea Elola Seral, Ariana M. Mikulski
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 46, Nº. 4, 2013, págs. 646-660
Spanish Heritage Language Learners' Allocation of Time to Writing Processes in English and Spanish
Ariana M. Mikulski, Idoia Nerea Elola Seral
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 94, Nº 4, 2011, págs. 715-733
Accent-uating rules and relationships:: Motivations, attitudes, and goals in a spanish for native speakers class.
Ariana M. Mikulski
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 39, Nº. 4, 2006, págs. 660-682
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados