Número de publicaciones: 12 (75.0% citado)
Número de citas: 17 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 10
Índice h: 2
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 0.9
Promedio de citas últimos 5 años: 1.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 4
2023 1
2022 3
2021 2
2020 2
2019 1
2018 0
2017 0
2016 1
2015 2
2014 0
2013 0
2012 1
2011 0
2010 0
2009 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2020 1 2
2019 0 2
2017 1 1
2014 2 2
2012 0 7
2011 1 1
2009 1 2
2010 0 0
2013 1 0
2015 1 0
2016 1 0
2018 2 0
2021 0 0
2022 0 0
2023 1 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
12 Artículo de revista 17
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2012 Increasing Young Children’s Contact With Print During Shared Reading
Artículo 6
2009 Peer Effects on Children’s Language Achievement During Pre-Kindergarten
Artículo 2
2014 Peer effects in early childhood education
Artículo 2
2019 Peer interactions in preschool inclusive classrooms
Artículo ARTICULO 2
2011 Peer Effects in Preschool Classrooms
Artículo 1
2020 At-scale, state-sponsored language and literacy professional development
Artículo 1
2012 How many letters should preschoolers in public programs know? The diagnostic efficiency of various preschool letter-naming benchmarks for predicting first-grade literacy achievement.
Artículo 1
2017 Print knowledge in Yucatec Maya–Spanish bilingual children
Artículo ARTICULO 1
2020 Social Networks of Children With Developmental Language Disorder in Inclusive Preschool Programs
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 24-May-2024