Wanzek, Jeanne
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 3 |
2023 | 2 |
2022 | 2 |
2021 | 10 |
2020 | 1 |
2019 | 0 |
2018 | 2 |
2017 | 1 |
2016 | 1 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2019 | 2 | 4 |
2017 | 3 | 1 |
2016 | 1 | 1 |
2015 | 3 | 9 |
2014 | 0 | 7 |
2018 | 2 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 1 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
15 | Artículo de revista | 22 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2014 |
To wait in tier 1 or intervene immediately
|
Artículo | 6 |
2015 |
Toward an understanding of dimensions, predictors, and the gender gap in written composition
|
Artículo | 5 |
2015 |
Improving reading comprehension and social studies knowledge among middle school students with disabilities
|
Artículo | 3 |
2019 |
The relationship between study quality and the effects of supplemental reading interventions
|
Artículo ARTICULO | 3 |
2015 |
Student Perceptions of Instruction in Middle and Secondary U.S. History Classes
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2016 |
English learner and non-english learner students with disabilities
|
Artículo | 1 |
2014 |
Oral Reading Fluency Development for Children with Emotional Disturbance or Learning Disabilities
|
Artículo | 1 |
2017 |
Improving content knowledge and comprehension for English language learners
|
Artículo | 1 |
2019 |
Examining the role of pre-instruction academic performance within a text-based approach to improving student content knowledge and understanding
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Jun-2024