Número de publicaciones: 15 (60.0% citado)
Número de citas: 22 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 15
Índice h: 3
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 1.8
Promedio de citas últimos 5 años: 1.3

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 3
2023 2
2022 2
2021 10
2020 1
2019 0
2018 2
2017 1
2016 1
2015 0
2014 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2019 2 4
2017 3 1
2016 1 1
2015 3 9
2014 0 7
2018 2 0
2020 0 0
2021 0 0
2022 0 0
2023 1 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
15 Artículo de revista 22
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2014 To wait in tier 1 or intervene immediately
Artículo 6
2015 Toward an understanding of dimensions, predictors, and the gender gap in written composition
Artículo 5
2015 Improving reading comprehension and social studies knowledge among middle school students with disabilities
Artículo 3
2019 The relationship between study quality and the effects of supplemental reading interventions
Artículo ARTICULO 3
2015 Student Perceptions of Instruction in Middle and Secondary U.S. History Classes
Artículo ARTICULO 1
2016 English learner and non-english learner students with disabilities
Artículo 1
2014 Oral Reading Fluency Development for Children with Emotional Disturbance or Learning Disabilities
Artículo 1
2017 Improving content knowledge and comprehension for English language learners
Artículo 1
2019 Examining the role of pre-instruction academic performance within a text-based approach to improving student content knowledge and understanding
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Jun-2024