Effects of small-group tutoring with and without validated classroom instruction on at-risk students' math problem solving (2008) Fuchs, Lynn S. Fuchs, Douglas Craddock, Caitlin F. Hollenbeck, Kurstin N. Hamlett, Carol L. Schatschneider, Christopher Journal of educational psychology Vol. 100 Núm. 3 Pág. 491-509
- Número de citas: 1 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Effects of Tier 2 Mathematics Interventions for Students With Mathematics Difficulties Vol. 87 Núm. 3 Pág. 307-325 ARTICULO | 2021 | Exceptional children |
Jitendra, Asha K.
Alghamdi, Ahmed A.
Edmunds, Rebecca
McKevett, Nicole M.
Mouanoutoua, John
Roesslein, Rachel
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-May-2024