Gualberto Buela Casal, María Paz Bermúdez Sánchez, Juan Carlos Sierra Freire, Raúl Quevedo Blasco, Ángel Castro Vázquez, Alejandro Guillén Riquelme
págs. 505-515
The use of virtual reality for coping with pain with healthy participants
José Gutiérrez Maldonado, Olga Gutiérrez Martínez, Desirée Loreto Quijada, Rubén Nieto Luna
págs. 516-522
The SCID-II and DIB-R interviews: diagnostic association with poor outcome risk factors in Borderline Personality Disorder
Óscar Andión, Marc Ferrer Vinardell, Andrea Di Genova, Natalia Calvo, Beatriz Gancedo, J. Matalí, Sergi Valero i Ventura, Rafael Torrúbia, Miquel Casas Brugué
págs. 523-528
págs. 529-535
Self-injurious behavior in Portuguese adolescents
Sónia Ferreira Gonçalves, Carla Martins, Ana Paula Rosendo, Bárbara C. Machado, Eliana Silva
págs. 536-541
Teoría de la Mente en un caso de autismo: ¿cómo entrenarla?
Xus Martín, Inmaculada Gómez Becerra, María José Garro Espín
págs. 542-547
págs. 548-554
págs. 555-560
Authentic leadership and its effect on employees' organizational citizenship behaviours
Sergio Edú Valsania, Juan Antonio Moriano León, Fernando Molero Alonso, Gabriela Topa Cantisano
págs. 561-566
Ferrán Viñas Poch, Mònica González Carrasco, Yolanda García Moreno, Maria del Claustre Jané i Ballabriga, Ferran Casas Aznar
págs. 567-572
Sonia Alfonso Gil, Manuel Deaño Deaño, Leandro S. Almeida, Ángeles Conde Rodríguez, María del Mar García Señorán
págs. 573-580
Effects of psychological stress and housing conditions on the delay of wound healing
Óscar Vegas Moreno, JoAnne VanBuskirk, Steven Richardson, David Parfitt, Dana Helmreich, Max Rempel, Jan Moynihan, Francisco Tausk
págs. 581-586
Estabilidad de las dimensiones cognitivas de una batería de tests neuropsicológicos
Carmen Díaz Mardomingo, José Carlos Chacón Gómez, María del Rosario Martínez Arias, Herminia Peraita Adrados
págs. 587-593
Aprendiendo a buscar en la Web of Science: réplica al estudio de Aluja, Becoña, Botella, Colom, Echeburúa, Forns, Pérez y Vila (2011)
págs. 594-602
Bullying and cyberbullying: research and intervention at school and social contexts
págs. 603-607
Bullying and cyberbullying: overlapping and predictive value of the co-occurrence
Rosario del Rey Alamillo, Paz Elipe Muñoz, Rosario Ortega Ruiz
págs. 608-613
Predicting adolescent perpetration in cyberbullying: an application of the theory of planned behavior
págs. 614-620
págs. 621-627
Cybergrooming: risk factors, coping strategies and associations with cyberbullying
págs. 628-633
Online and offline peer led models against bullying and cyberbullying
Benedetta Emanuela Palladino, Annalaura Nocentini, Ersilia Menesini
págs. 634-639
págs. 640-645
Police actions with regard to cyberbullying: the Belgian case
págs. 646-652
Mean structure analysis from an IRT approach: an application in the context of organizational psychology
págs. 653-660
Dimensiones factoriales del cuestionario de Millon (MCMI-II) en adictos a sustancias
Eduardo José Pedrero Pérez, Ana López Durán, Elena Fernández del Río
págs. 661-667
Estructura y adecuación del Inventario de Depresión de Beck en pacientes con fibromialgia
María Isabel Comeche Moreno, José Ortega Pardo, María de la Fe Rodríguez Muñoz, Marta I. Díaz García, Miguel Ángel Vallejo Pareja
págs. 668-673
Raquel Nogueira Arjona, Antonio Godoy Ávila, Pablo Romero Sanchíz, Aurora Gavino Lázaro, María Pilar Cobos Alvarez
págs. 674-679
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados