págs. 5-14
Economia audiovisual: els mercats audiovisuals a la Unió Europea
págs. 15-24
Desafiaments de la regulació del pluralisme als mitjans a la Unió Europea: el potencial de la regulació basada en el risc
págs. 25-36
Els menors a internet: usos i seguretat des d'una perspectiva europea
Maialen Sorkunde Garmendia Larrañaga, Carmelo Garitaonandia Garnacho, Gemma Martínez Fernández, Miguel Angel Casado del Río
págs. 37-44
La diversitat cultural i la societat de la informació: noves configuracions i tendències emergents en qüestions transnacionals
págs. 45-54
págs. 55-74
Narratives transmediàtiques, convergència audiovisual i noves estratègies de comunicació
Carlos Alberto Scolari, Sara Fernández de Azcárate, Mar Guerrero, Aitor Martos, Matilde Obradors Barba, Mercè Oliva Rota, Oliver Pérez Latorre, Eva Pujadas Capdevila
págs. 75-85
El consum multipantalla: estudi sobre l'ús de mitjans tradicionals i nous per part de nens, joves, adults i gent gran a Catalunya
Héctor Navarro Güere, Zahaira Fabiola González Romo, Eulàlia Massana Molera, Irene García Ureta, Ruth S. Contreras-Espinosa
págs. 87-96
El model de negoci en cadena a Catalunya: de l'èxit radiofònic al fracàs televisiu
págs. 97-103
Els usos de l'"experiència": narratives televisives de la prostitució a Argentina
págs. 105-112
Bustamante, E. (coord.) Informe sobre la cultura española y su proyección global 2011 [ICE 2011]
Es reseña de:
Informe sobre la cultura española y su proyección global (ICE-2001) / coord. por Enrique Bustamante Ramírez, Luis A. Albornoz
Universitat Pompeu Fabra, Observatorio de la Comunicación Científica, 2011. ISBN 978-84-9768-943-4
Economía de las industrias culturales en español
Luis Manuel Santos Redondo, Manuel Moisés Montás Betances
Ariel España, 2011. ISBN 978-84-08-10259-5
págs. 113-114
Es reseña de:
Donders, K.; Moe, H. (Ed.) Exporting the Public Value Test. The Regulation of Public Broadcasters’ New Media Services across Europe
K. Donders, H. Moe
Göteborg : Nordicom, 2011
págs. 115-117
De Moragas i Spà, M. Interpretar la comunicación. Estudios sobre medios en América y Europa
Es reseña de:
Interpretar la comunicación: estudios sobre medios en América y Europa
Gedisa, 2011. Comunicación. ISBN 978-84-9784-661-5
págs. 119-120
Chalaby, J. K. Transnational Television in Europe: Reconfiguring Global Communications
Es reseña de:
Chalaby, J. K. Transnational Television in Europe: Reconfiguring Global Communications Networks
J. K. Chalaby
Londres; Nueva York : IB Tauris, 2009
págs. 121-122
Zallo, R. Estructuras de la comunicación y de la cultura. Políticas para la era digital
Es reseña de:
Estructuras de la comunicación y de la cultura: políticas para la era digital
Gedisa, 2011. Comunicación. ISBN 978-84-9784-665-3
págs. 123-124
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados