págs. 29-40
págs. 41-56
La nueva arquitectura para el aprendizaje on-line.: ¿Nuevas culturas comunicativas?
págs. 57-66
págs. 67-85
págs. 85-98
págs. 99-112
págs. 113-130
págs. 131-140
Matemáticas y Programas Informáticos de Aprendizaje
Manuel Deaño Deaño, Fernando Tellado González, Juan Luis Rodríguez Rodríguez
págs. 141-160
págs. 161-170
págs. 171-180
págs. 181-200
págs. 201-210
Crónica de un proceso anunciado.: La integración de las TIC en escuelas primarias de Galicia.
págs. 211-228
págs. 229-240
págs. 241-254
A introducción das novas tecnoloxías no CEIP de Atín-Cela
Roberto Zapata Rodríguez
págs. 255-260
O proxecto A PONTE. Unha experiencia de innovación educativa en escolas rurais de Galicia e Portugal
Miguel Anxo Santos Rego, Antonio Rodríguez Martínez, Ana María Porto Castro, Eulogio Pernas Morado, María del Mar Lorenzo Moledo
págs. 261-274
págs. 275-290
págs. 291-306
Hipermundo e auto-construcción do coñecemento infantil.: (Posibilidade e necesidade de cambio). Arañas, teas e camaleóns.
págs. 307-316
págs. 317-320
Rosa Marría Carujo, José Leonardo Fariña García, Ivana García Andrade, Susana Lema, María del Carmen Ouro, Isabel Barca, Milagros Herranz, Clotilde Barrio Fernández, Jesús Vigo, María José Reija, Ciberespacio S. L., Daniel Weiss
págs. 321-334
págs. 335-344
págs. 345-356
págs. 357-362
Escuelas Hospitalarias en Galicia: una apuesta por las nuevas tecnologías.
F. Javier del Olivo Sanz, Nieves Estévez Estévez, Paz García Castro, Ruth Gómez Vázquez, Montserrat Otero Andión
págs. 363-372
págs. 373-388
págs. 389-402
págs. 403-409
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados