Periodo de publicación recogido
|
|
|
The “situative nature” of competence and value beliefs and the predictive power of autonomy support: A multilevel investigation of repeated observations
Cora Parrisius, Hanna Gaspard, Steffen Zitzmann, Ulrich Trautwein, Benjamin Nagengast
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 4, 2022, págs. 791-814
The potential of relevance interventions for scaling up: A cluster-randomized trial testing the effectiveness of a relevance intervention in math classrooms
Hanna Gaspard, Cora Parrisius, Heide Piesch, Markus Kleinhansl, Eike Wille, Benjamin Nagengast, Ulrich Trautwein, Chris S. Hulleman
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 8, 2021, págs. 1507-1528
Scaling up an extracurricular science intervention for elementary school students: It works, and girls benefit more from it than boys
Julia Schiefer, Lucas Stark, Hanna Gaspard, Eike Wille, Ulrich Trautwein, Jessika Golle
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 4, 2021, págs. 784-807
Hanna Gaspard, Fani Lauermann, Norman Rose, Allan Wigfield, Jacquelynne Eccles
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 5, 2020, págs. 1800-1818
The Conscientiousness × Interest Compensation (CONIC) model: Generalizability across domains, outcomes, and predictors
Juyeon Song, Hanna Gaspard, Benjamin Nagengast, Ulrich Trautwein
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 2, 2020, págs. 271-286
The Role of Family Characteristics for Students' Academic Outcomes: A Person-Centered Approach.
Isabelle Häfner, Barbara Flunger, Anna‐Lena Dicke, Hanna Gaspard, Brigitte M. Brisson, Benjamin Nagengast, Ulrich Trautwein, Anna-Lena Dicke
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 4, 2018, págs. 1405-1422
More value through greater differentiation: Gender differences in value beliefs about math.
Hanna Gaspard, Anna-Lena Dicke, Barbara Flunger, Brigitte Schreier, Isabelle Häfner, Ulrich Trautwein, Benjamin Nagengast
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 3, 2015, págs. 663-677
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados