Periodo de publicación recogido
|
|
|
Grit: The long and short of it
Monica Morell, Ji Seung Yang, Jessica R. Gladstone, Lara Turci Faust, Annette R. Ponnock, Hyo Jin Lim, Allan Wigfield
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 5, 2021, págs. 1038-1058
Hanna Gaspard, Fani Lauermann, Norman Rose, Allan Wigfield, Jacquelynne Eccles
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 5, 2020, págs. 1800-1818
Social, dimensional, and temporal comparisons by students and parents: An investigation of the 2I/E model at the transition from elementary to junior high school.
Fabian Wolff, Allan Wigfield, Jens Möller, Anna-Lena Dicke, Jacquelynne Eccles
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 8, 2020, págs. 1644-1660
More useful or not so bad?: Examining the effects of utility value and cost reduction interventions in college physics
Emily Q. Rosenzweig, Allan Wigfield, Chris S. Hulleman
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 1, 2020, págs. 166-182
Katherine Muenks, Allan Wigfield, Ji Seung Yang, Colleen R. O'Neal
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 5, 2017, págs. 599-620
Katherine Muenks, David B. Miele, Allan Wigfield
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 3, 2016 (Ejemplar dedicado a: Motivating Classroom Learning), págs. 438-454
Increasing Reading Comprehension and Engagement Through Concept-Oriented Reading Instruction
Stephen Tonks, Marcia H. Davis, Nicole T. Scafiddi, Kathleen C. Perencevich, Ana Taboada, John T. Guthrie, Allan Wigfield, Pedro Barbosa
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 96, Nº. 3, 2004, págs. 403-423
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados