InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Top-performing math students in 82 countries: An integrative data analysis of gender differences in achievement, achievement profiles, and achievement motivation
Lena Keller, Franzis Preckel, Jacquelynne Eccles, Martin Brunner
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 5, 2022, págs. 966-991
Hanna Gaspard, Fani Lauermann, Norman Rose, Allan Wigfield, Jacquelynne Eccles
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 5, 2020, págs. 1800-1818
Social, dimensional, and temporal comparisons by students and parents: An investigation of the 2I/E model at the transition from elementary to junior high school.
Fabian Wolff, Allan Wigfield, Jens Möller, Anna-Lena Dicke, Jacquelynne Eccles
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 8, 2020, págs. 1644-1660
Rebecca Lazarides, Anna-Lena Dicke, Charlott Rubach, Jacquelynne Eccles
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 3, 2020, pág. 465
Social Support Matters: Longitudinal Effects of Social Support on Three Dimensions of School Engagement From Middle to High School
Ming-Te Wang, Jacquelynne Eccles
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 3, 2012, págs. 877-895
Developing and fostering passion in academic and nonacademic domains
Jennifer A. Fredricks, Corinne Alfeld, Jacquelynne Eccles
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 54, Nº 1, 2010, págs. 18-30
Ability self-concepts and subjective value in literacy: Joint trajectories from grades 1 through 12
Isabelle Archambault, Jacquelynne Eccles, Mina N. Vida
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 4, 2010, págs. 804-816
Heather A. Bouchey, Erin K. Shoulberg, Kathleen M. Jodl, Jacquelynne Eccles
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 1, 2010, págs. 197-211
Étude de trois facteurs clés pour comprendre la persévérance à l'université
Julia Schmitz, Mariane Frenay, Gentiane Boudrenghien, Vincent Wertz, Bernadette Noël, Jacquelynne Eccles
Revue française de pédagogie, ISSN 0556-7807, Nº. 172, 2010 (Ejemplar dedicado a: La pédagogie universitaire: un courant en plein développement), págs. 43-61
I Like to Do It, I'm Able, and I Know I Am: Longitudinal Couplings Between Domain-Specific Achievement, Self-Concept, and Interest
Jaap J.A. Denissen, Nicole R. Zarrett, Jacquelynne Eccles
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 78, Nº. 2, 2007, págs. 430-447
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados