Algunos principios de aprendizaje equitativo post-pandemia
William R. Penuel
Education in the knowledge society (EKS), ISSN 1138-9737, ISSN-e 2444-8729, Nº. 23, 2022
Principios, aplicaciones y retos del aprendizaje conectado
Moisès Esteban Guitart, Daniela K. DiGiacomo, William R. Penuel, Mizuko Ito
Contextos educativos: Revista de educación, ISSN 1575-023X, Nº 26, 2020 (Ejemplar dedicado a: Política educativa), págs. 157-176
Pursuing interests and getting involved: Exploring the conditions of sponsorship in youth learning
Carrie Allen, Daniela K. DiGiacomo, Katie Van Horne, William R. Penuel
Digital Education Review, ISSN-e 2013-9144, Nº. 33, 2018 (Ejemplar dedicado a: No 33 (2018): Number 33, June 2018), págs. 120-129
Handheld tools that`Informate¿ assessment of student learning in Science: a requirements analysis
Jeremy Roschelle, Louise Yarnall, Nicole Shechtman, Deborah Tatar, William R. Penuel
Journal of computer assisted learning, ISSN 0266-4909, Nº. 3, 2005, págs. 190-203
'I don't like to live nowhere but here': the shelter as mediator of U.S. homeless youth's identity formation: the shelter as mediator of U.S. homeless youth's identity formation
William R. Penuel, Tim L. Davey
Mind, culture and activity, ISSN 1074-9039, Vol. 6, Nº 3, 1999, págs. 222-236
Modes of inquiry in educational psychology and learning sciences research
William R. Penuel, Kenneth A. Frank
Handbook of educational psychology, 2016, ISBN 978-0-415-89482-1, págs. 16-28
Learning sciences and policy design and implementation: key concepts and tools for collaborative engagement
William R. Penuel, James P. Spillane
The cambridge handbook of the learning sciences / coord. por R. Keith Sawyer, 2014, ISBN 978-1-107-62657-7, págs. 649-667
Historical representation as mediated action: official history as a tool
William R. Penuel, James V. Wertsch
International review of history education / coord. por James F. Voss, Mario Carretero, Vol. 2, 2001 (Learning and reasoning in history), ISBN 0-7130-0204-2, págs. 23-38
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados