InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The effectiveness of current interventions to reverse the underachievement of gifted students: Findings of a meta-analysis and systematic review
Saiying Steenbergen-Hu, Paula Olszewski-Kubilius, Eric Calvert
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 64, Nº 2, 2020 (Ejemplar dedicado a: Underachievement and achievement motivation / coord. por Kate E. Snyder, Stephanie V. Wormington), págs. 132-165
Blending research-based practices and practice-embedded research: Blending research-based practices and praProject excite closes achievement and excellence gaps for underrepresented gifted minority students
Paula Olszewski-Kubilius, Saiying Steenbergen-Hu
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 61, Nº 3, 2017 (Ejemplar dedicado a: Inaugural European—North American summit on talent development / Heidrun Stoeger (ed. lit.), Paula Olszewski-Kubilius (ed. lit.), Rena F. Subotnik (ed. lit.), Susan G. Assouline (ed. lit.), Albert Ziegler (ed. lit.)), págs. 202-209
Minority achievement gaps in STEM: Findings of a longitudinal study of project excite
Paula Olszewski-Kubilius, Saiying Steenbergen-Hu, Dana Turner Thomson, Rhoda Rosen
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 61, Nº 1, 2017, págs. 20-39
How to conduct a good Meta-analysis in gifted education
Saiying Steenbergen-Hu, Paula Olszewski-Kubilius
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 60, Nº 2, 2016 (Ejemplar dedicado a: Meta-Analysis / coord. por Therese D. Pigott, Sidney M. Moon), págs. 134-154
David Yun Dai, Saiying Steenbergen-Hu, Yehan Zhou
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 59, Nº 2, 2015, págs. 75-90
Saiying Steenbergen-Hu, Harris Cooper
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 2, 2014, págs. 331-347
Saiying Steenbergen-Hu, Harris Cooper
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 4, 2013, págs. 970-987
Student-identified exemplary teachers: insights from talented teachers
Marcia Gentry, Saiying Steenbergen-Hu, Byung-yeon Choi
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 55, Nº 2, 2011, págs. 111-125
The effects of acceleration on high-ability learners: a meta-analysis
Saiying Steenbergen-Hu, Sidney M. Moon
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 55, Nº 1, 2011, págs. 39-53
Talented Students in an Exemplary Career and Technical Education School: A Qualitative Inquiry
Marcia Gentry, Saiying Steenbergen-Hu, Scott J. Peters, Mary Rizza
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 52, Nº 3, 2008, págs. 183-198
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados