InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Theoretical approaches, societal issues, and practical implications for school-based and extracurricular talent development: Theoretical approaches, societal issues, and practical implications for school-based and extracuOutcomes of the Inaugural European–North American Summit on Talent Development (Part I)
Heidrun Stoeger, Paula Olszewski-Kubilius, Rena F. Subotnik, Susan G. Assouline, Albert Ziegler
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 61, Nº 3, 2017 (Ejemplar dedicado a: Inaugural European—North American summit on talent development / Heidrun Stoeger (ed. lit.), Paula Olszewski-Kubilius (ed. lit.), Rena F. Subotnik (ed. lit.), Susan G. Assouline (ed. lit.), Albert Ziegler (ed. lit.)), págs. 159-163
Systemic gifted education: A theoretical introduction
Albert Ziegler, Heidrun Stoeger
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 61, Nº 3, 2017 (Ejemplar dedicado a: Inaugural European—North American summit on talent development / Heidrun Stoeger (ed. lit.), Paula Olszewski-Kubilius (ed. lit.), Rena F. Subotnik (ed. lit.), Susan G. Assouline (ed. lit.), Albert Ziegler (ed. lit.)), págs. 183-193
Online mentoring as an extracurricular measure to encourage talented girls in STEM (Science, Technology, Engineering, and Mathematics): An empirical study of one-on-one versus group mentoring
Heidrun Stoeger, Manuel Hopp, Albert Ziegler
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 61, Nº 3, 2017 (Ejemplar dedicado a: Inaugural European—North American summit on talent development / Heidrun Stoeger (ed. lit.), Paula Olszewski-Kubilius (ed. lit.), Rena F. Subotnik (ed. lit.), Susan G. Assouline (ed. lit.), Albert Ziegler (ed. lit.)), págs. 239-249
Motivational Orientations of High-Achieving Students as Mediators of a Positive Perception of a High-Achieving Classmate: Results from a Cross-national Study
Hyerim Oh, Mar Badía Martín, Sheyla Blumen Cohen, Julie Maakrun, Quoc An-Thu Nguyena, Niamh Stack, Margaret B. Sutherland, Catherine Wormald, Albert Ziegler
Anales de psicología, ISSN-e 1695-2294, ISSN 0212-9728, Vol. 32, Nº. 3, 2016, págs. 695-701
Heidrun Stoeger, Christine Sontag, Albert Ziegler
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 3, 2014, págs. 799-814
Giftedness and gifted education: the need for a paradigm change
Albert Ziegler, Heidrun Stoeger, Wilma Vialle
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 56, Nº 4, 2012, págs. 194-197
Addressees of performance goals
Albert Ziegler, Markus Dresel, Heidrun Stoeger
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 100, Nº. 3, 2008, págs. 643-654
Robert Grassinger, Albert Ziegler, Monika Finsterwald
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 49, Nº 1, 2005, págs. 7-18
Precondiciones motivacionales para la física en jóvenes altamente capacitadas y superdotadas
Albert Ziegler
Ideacción: La revista en español sobre superdotación, ISSN 1134-1548, Nº. 11, 1997, págs. 21-28
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados