InstitucionesAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Differentiating among high-achieving learners: A comparison of classical test theory and item response theory on above-level testing
Brandon LeBeau, Susan G. Assouline, Duhita Mahatmya, Ann Lupkowski-Shoplik
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 64, Nº 3, 2020, págs. 219-237
Theoretical approaches, societal issues, and practical implications for school-based and extracurricular talent development: Theoretical approaches, societal issues, and practical implications for school-based and extracuOutcomes of the Inaugural European–North American Summit on Talent Development (Part I)
Heidrun Stoeger, Paula Olszewski-Kubilius, Rena F. Subotnik, Susan G. Assouline, Albert Ziegler
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 61, Nº 3, 2017 (Ejemplar dedicado a: Inaugural European—North American summit on talent development / Heidrun Stoeger (ed. lit.), Paula Olszewski-Kubilius (ed. lit.), Rena F. Subotnik (ed. lit.), Susan G. Assouline (ed. lit.), Albert Ziegler (ed. lit.)), págs. 159-163
Closing the excellence gap: Investigation of an expanded talent search model for student selection into an extracurricular STEM program in rural middle schools
Susan G. Assouline, Lori M. Ihrig, Duhita Mahatmya
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 61, Nº 3, 2017 (Ejemplar dedicado a: Inaugural European—North American summit on talent development / Heidrun Stoeger (ed. lit.), Paula Olszewski-Kubilius (ed. lit.), Rena F. Subotnik (ed. lit.), Susan G. Assouline (ed. lit.), Albert Ziegler (ed. lit.)), págs. 250-261
Twice-exceptional learners: Who needs to know what?
Megan Foley Nicpon, Susan G. Assouline, Nicholas Colangelo
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 57, Nº 3, 2013, págs. 169-180
Susan G. Assouline, Nicholas Colangelo, Nanseol Heo, Lori Dockery
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 57, Nº 2, 2013, págs. 135-147
Cognitive and academic distinctions between gifted students with autism and asperger syndrome
Susan G. Assouline, Rebecca D. Stinson, Megan Foley Nicpon
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 56, Nº 2, 2012, págs. 77-89
Susan G. Assouline, Megan Foley Nicpon, Claire Whiteman
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 55, Nº 2, 2011, págs. 152-157
Cognitive and psychosocial characteristics of gifted students with written language disability
Susan G. Assouline, Megan Foley Nicpon, Claire Whiteman
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 54, Nº 2, 2010, págs. 102-115
Atendiendo las necesidades de estudiantes talentosos con trastornos del espectro autismo: Aproximaciones diagnósticas, terapéuticas y psicoeducativas
Megan Foley Nicpon, Susan G. Assouline
Psicoperspectivas, ISSN-e 0718-6924, Vol. 9, Nº. 2, 2010 (Ejemplar dedicado a: Liderazgo y Mejora Educativa), págs. 202-223
Profoundly gifted girls and autism spectrum disorder: A psychometric case study comparison
Susan G. Assouline, Megan Foley Nicpon, Alissa Doobay
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 53, Nº 2, 2009, págs. 89-105
Identifying mathematically talented elementary students: Using the lower level of the SSAT
Susan G. Assouline, Ann Lupkowski-Shoplik
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 37, Nº 3, 1993, págs. 118-123
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados