Instituciones
Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Jana-Christin Bütow, Ingo Eilks
Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 31, 2022, págs. 33-39
Palm-Oil-Based Biodiesel in Indonesia: A Case Study on a Socioscientific Issue That Engages Students to Learn Chemistry and Its Impact on Society
Safwatun Nida, Muhammad Fajar Marsuki, Ingo Eilks
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 8, 2021, págs. 2536-2548
Didaktik Models in Chemistry Education
Jesper Sjöström, Ingo Eilks, Vicente Talanquer
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 4, 2020, págs. 910-915
Phosphate Recovery as a Topic for Practical and Interdisciplinary Chemistry Learning
Christian Zowada, Antje Siol, Ozcan Gulacar, Ingo Eilks
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 12, 2019, págs. 2952-2958
Using internet and social media designs to contextualise science inquiry learning
Fiona Affeldt, Ingo Eilks
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 99, Nº. 369, 2018 (Ejemplar dedicado a: ASE Annual Conference 2018), págs. 90-95
Making the learning of chemistry more relevant for students
Ingo Eilks, Marc Stuckey
Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 23, 2017, págs. 32-39
A Colorful Demonstration to Visualize and Inquire into Essential Elements of Chemical Equilibrium
Ingo Eilks, Ozcan Gulacar
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 93, Nº 11, 2016, págs. 1904-1907
Using advertising as a teaching and learning medium in the science classroom
Nadja Belova, Fiona Affeldt, Ingo Eilks
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 97, Nº. 361, 2016, págs. 86-92
Chemistry under Your Skin? Experiments with Tattoo Inks for Secondary School Chemistry Students
Marc Stuckey, Ingo Eilks
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 92, Nº 1, 2015, págs. 129-134
Nicole. Garnier, Sarah Hayes, Ingo Eilks
Sisyphus: Journal of Education, ISSN-e 2182-9640, Vol. 2, Nº. 2, 2014 (Ejemplar dedicado a: Science Education in the 21st Century: Challenges and Concerns), págs. 10-31
First-Year Science Education Student Teachers’ Beliefs about Student- and Teacher-Centeredness:: Parallels and Differences between Chemistry and Other Science Teaching Domains
Silvija Markic, Ingo Eilks
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 87, Nº 3 (March), 2010, págs. 335-339
Writing news spots about science: a way to promote scientific literacy
Ralf Marks, Juliane Otten, Ingo Eilks
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 92, Nº. 339, 2010, págs. 55-64
On the disproportionation of cyclohexene and related compounds
Axel Bunjes, Ingo Eilks
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 74, Nº 11, 1997, págs. 1323-1325
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados