Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Making the learning of chemistry more relevant for students

    1. [1] University of Bremen

      University of Bremen

      Kreisfreie Stadt Bremen, Alemania

  • Localización: Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 23, 2017, págs. 32-39
  • Idioma: inglés
  • Títulos paralelos:
    • Fer l’aprenentatge de la química més rellevant per als estudiants
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Els professors de ciències han de fer que l’aprenentatge de la ciència sigui més rellevant per als seus estudiants. Aquesta és una demanda freqüent quan es tracta de reformes en educació científica, en general, i en educació en química, en particular. No obstant això, no sempre és clar el que significa «fer que l’aprenentatge de la ciència sigui més rellevant». Aquest treball reflecteix alguns treballs teòrics i pràctics sobre el significat de la rellevància en l’educació científica i sobre les possibles estratègies d’ensenyament per fer que l’educació científica sigui més rellevant per a l’alumnat en termes de rellevància individual, social i professional, així com augmentar la percepció dels estudiants.paraules clau: Alfabetització científica, rellevància, aprenentatge basat en el context, controvèrsies sociocientífiques, dopatge, tatuatge.

    • English

      Science teachers have to make the learning of science more relevant to their students. This is an often-heard claim when it comes to reforms in science education in general and in chemistry education in particular. However, it is not always clear what is meant by «making the learning of science more relevant». This paper reflects some theoretical and practical works about the meaning of relevance in science education and about potential teaching strategies to make science education more relevant to students in terms of individual, societal and vocational relevance, as well as to raise students’ perception thereof.keywords: Scientific literacy, relevance, context-based learning, socio-scientific issues, doping, tattooing.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno