Periodo de publicación recogido
|
|
|
Parental Ethnic-Racial Socialization and Children of Color's Academic Success: A Meta-Analytic Review
Ming-Te Wang, Leann V. Smith, Dana Miller-Cotto, James P. Huguley
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 3, 2020, págs. 528-544
Trust and Discipline: Adolescents’ Institutional and Teacher Trust Predict Classroom Behavioral Engagement following Teacher Discipline
Jamie Amemiya, Adam Fine, Ming-Te Wang
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 2, 2020, págs. 661-678
Economic disadvantage and math achievement: The significance of perceived cost from an evolutionary perspective
Rochelle F. Hentges, Brian M. Galla, Ming-Te Wang
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 89, Nº. 2, 2019, págs. 343-358
Gender Differences in the Developmental Cascade From Harsh Parenting to Educational Attainment: An Evolutionary Perspective.
Rochelle F. Hentges, Ming-Te Wang
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 2, 2018, págs. 397-413
Ming-Te Wang, Sarah Kenny
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 3, 2014, págs. 908-923
Does Parental Involvement Matter for Student Achievement and Mental Health in High School?
Ming-Te Wang, Salam Sheikh-Khalil
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 2, 2014, págs. 610-625
Ming-Te Wang, Jennifer A. Fredricks
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 2, 2014, págs. 722-737
Social Support Matters: Longitudinal Effects of Social Support on Three Dimensions of School Engagement From Middle to High School
Ming-Te Wang, Jacquelynne Eccles
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 3, 2012, págs. 877-895
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados