Periodo de publicación recogido
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Dolors Font Rotchés, Francina Torras Compte
Temps d’Educació, ISSN 0214-7351, Nº 42, 2012, págs. 71-92
Aprendre llengua oral amb un recurs estimulant: el CD-ROM
Dolors Font Rotchés, Francina Torras Compte
Llengua i ús: Revista tècnica de política lingüística, ISSN 1134-7724, Nº. 40, 2007, págs. 44-48
El portafolis en llengua oral: una experiència a formació del professorat
Dolors Font Rotchés, Francina Torras Compte
Phonica, ISSN-e 1699-8774, Vol. 3, 2007
Creació col·lectiva d'un conte. Una seqüència didàctica
Dolors Font Rotchés, Caterina Martínez Taberner, Francina Torras Compte
Escola catalana, ISSN 1131-6187, Vol. 41, Nº. 435, 2006 (Ejemplar dedicado a: La creativitat, una mirada oberta), págs. 38-40
El aprendizaje de la pronunciación a través de los vídeos didácticos
Agnès Rius Escudé, M. Amor Montané March, Francina Torras Compte
CIFE 2023: Book of Abstracts, 2023, págs. 168-169
Vídeos didácticos: una experiencia innovadora para el aprendizaje de la pronunciación
Dolors Font Rotchés, Agnès Rius Escudé, Francina Torras Compte, M. Amor Montané March
La comunicación y el lenguaje entre las personas: herramientas didácticas para el desarrollo de las sociedades / coord. por María del Mar Suárez Vilagran, Herminia Planisi Gili, María Jesús Torrente Martínez, Arantxa Batres, Bartolomé Pizà Mir, 2023, ISBN 978-84-1122-496-3, págs. 94-109
Nuria Sánchez Quintana, Agnès Rius Escudé, Francina Torras Compte
Actas - I International Congress: Education and Knowledge / coord. por Vicent Martines Peres, Jordi M. Antolí Martínez; Rosabel Roig Vila (dir.), 2022, ISBN 978-84-19312-37-2
Agnès Rius Escudé, Núria Sánchez Quintana, Francina Torras Compte
Edunovatic2021. Conference proceedings: 6th Virtual International Conferenceon Education, Innovation and ICT, 2021, ISBN 978-84-124511-2-2, págs. 262-266
Emergència fonètica:: Cal aprendre i ensenyar a pronunciar la [ʎ].
Agnès Rius Escudé, Francina Torras Compte
Propuestas en fonética experimental: enfoques metodológicos y nuevas tecnologías / Beatriz Blecua Falgueras (ed. lit.), Jordi Cicres i Bosch (ed. lit.), Marina Espejel (ed. lit.), María Jesús Machuca Ayuso (ed. lit.), 2021, ISBN 978 84 8458 590 9, pág. 244
Promover el aprendizaje reflexivo y la autonomía de aprendizaje a través del portafolio digital
Rosa Sayós Santigosa, Francina Torras Compte
El portafolio digital en la docencia universitaria / coord. por Anna Forés i Miravalles; Joan-Tomás Pujolá Font (ed. lit.), 2019, ISBN 978-84-17667-92-4, págs. 27-42
Los estudiantes de nuevo acceso y la utilidad de los sistemas de apoyo y orientación universitaria
Inmaculada Dorio Alcaraz, Francina Torras Compte, María Cruz Molina Garuz, Miquel Gómez i Serra, Antònia Carreño, Eugènia Arús Leita
Investigación y práctica en la educación superior / Pedro Membiela Iglesia (ed. lit.), Natalia Casado Bailón (ed. lit.), María Isabel Cebreiros Iglesias (ed. lit.), Manuel Vidal López (ed. lit.), 2018, ISBN 978-84-15524-38-0, págs. 205-210
Agnès Rius Escudé, Francina Torras Compte
Actes del Setzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes: Universitat de Salamanca, 1-6 de juliol de 2012 / coord. por Alex Martín Escribà, Adolf Piquer Vidal, Fernando Sánchez Miret, Vol. 2, 2015, ISBN 978-84-9883-751-3, págs. 283-296
Agnès Rius Escudé, Francina Torras Compte
Lenguas, lenguaje y lingüística: contribuciones desde la Lingüística General / coord. por Dámaso Izquierdo Alegría, Manuel Casado Velarde, 2015, ISBN 978-84-8081-478-2, págs. 357-368
Normalització de les vocals mitjanes anteriors del català en parla espontània
Agnès Rius Escudé, Francina Torras Compte
Perspectivas actuales en el análisis fónico del habla: tradición y avances en la fonética experimental / coord. por Adrián Cabedo Nebot, 2015, ISBN 978-84-606-8969-0, págs. 421-430
Agnès Rius Escudé, Francina Torras Compte
Fonética experimental, educación superior e investigación / coord. por Yolanda Congosto Martín, María Luisa Montero Curiel, Antonio Salvador Plans, Vol. 1, 2014 (Fonética y Fonología), ISBN 978-84-7635-883-2, págs. 419-436
Anàlisi acústica de les vocals ‘o’ oberta i ‘o’ tancada seguides de nasal en parla espontània
Dolors Font Rotchés, Agnès Rius Escudé, Francina Torras Compte
Recherches sur la langue catalane: actes du Colloque international, Nanterre, 4 et 5 novembre 2010 / coord. por Association Française des Catalanistes, Mercè Pujol Berché, 2014, ISBN 978-2-35935-112-5, págs. 59-72
Activitats d'ensenyament-aprenentatge de llengua en un entorn virtual
Dolors Font Rotchés, Caterina Martínez Taberner, Rosa Sayós Santigosa, Francina Torras Compte
Actes del 3r Simposi sobre l'ensenyament del català a no catalanoparlants: conferències, ponències, comunicacions i conclusions : Vic, 4, 5 i 6 de setembre de 2002 / coord. por Assumpta Fargas, Teresa Puntí, Vol. 2, 2004 (CD-ROM. Comunicacions), ISBN 84-9766-069-2, pág. 44
Curs interactiu de llengua catalana. Clic
Elisabet Costa, Rosa Sayós Santigosa, Caterina Martínez Martínez, Glòria Bordons de Porrata-Doria, Dolors Font Rotchés, J. Manuel, Francina Torras Compte
Multimedia Educativo 99 [Archivo de ordenador] / coord. por José Luis Rodríguez Illera, Jordi Quintana Albalat, Anna Escofet Roig, Begoña Gros Salvat, María José Rubio Hurtado, 1999, ISBN 84-88795-45-9
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