InstitucionesAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Online processing and vocabulary learning in massed versus spaced repeated reading
Raquel Serrano, Ana Pellicer-Sánchez
VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, ISSN 1697-0381, Nº. 21, 2024, págs. 129-164
Time distribution and intentional vocabulary learning through repeated reading: a partial replication and extension
Raquel Serrano, Hsiao-Yun Huang
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 32, Nº. 1, 2023, págs. 1-18
Children's L2 vocabulary acquisition through extensive reading
Brittney Kalogeros, Raquel Serrano, Elsa Tragant Mestres de la Torre
Sintagma: Revista de lingüística, ISSN 0214-9141, Vol. 35, 2023, págs. 71-87
Lag effects in grammar learning: A desirable difficulties perspective
Jonathan Serfaty, Raquel Serrano
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 43, Nº 3, 2022, págs. 513-550
Learning English during the summer: A comparison of two domestic programs for pre-adolescents
Elsa Tragant Mestres de la Torre, Raquel Serrano, Àngels Llanes
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 21, Nº. 5, 2017, págs. 546-567
Vocabulary learning at primary school: a comparison of EFL and CLIL
Elsa Tragant Mestres de la Torre, Anna Marsol, Raquel Serrano, Àngels Llanes
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 19, Nº. 5, 2016, págs. 579-591
Contact, attitude and motivation in the learning of Catalan at advanced levels
Colleen Hamilton, Raquel Serrano
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 12, Nº. 3, 2015, págs. 241-258
Acquisition of formulaic sequences in intensive and regular EFL programmes
Raquel Serrano, Helene Stengers, Alex Housen
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 19, Nº. 1, 2015, págs. 89-106
An exploratory study of the role of age and language learning aptitude in a short stay abroad
Raquel Serrano, Àngels Llanes
VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, ISSN 1697-0381, Nº. 12, 2015, págs. 107-126
The role of individual differences in a study abroad experience: the case of Erasmus students
Àngels Llanes, Elsa Tragant Mestres de la Torre, Raquel Serrano
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 9, Nº. 3, 2012, págs. 318-342
Second language writing development in childhood: a case study
Raquel Serrano
Elia: Estudios de lingüística inglesa aplicada, ISSN 1576-5059, Nº. 5, 2004, págs. 39-54
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados