Número de publicaciones: 15 (66.7% citado)
Número de citas: 23 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 17
Índice h: 2
Índice h5: 2
Promedio de citas últimos 10 años: 1.5
Promedio de citas últimos 5 años: 1.1

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 3
2023 10
2022 5
2021 1
2020 2
2019 0
2018 1
2017 0
2016 1
2015 0
2014 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2023 1 5
2022 0 1
2021 0 2
2020 1 2
2019 2 2
2018 1 1
2017 1 2
2014 2 8
2015 4 0
2016 3 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
15 Artículo de revista 23
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2014 Self-efficacy in classroom management, classroom disturbances, and emotional exhaustion
Artículo 8
2023 A classification system for teachers’ motivational behaviors recommended in self-determination theory interventions
Artículo 3
2021 Burning passion, burning out
Artículo ARTICULO 2
2020 Job satisfaction of teachers and their principals in relation to climate and student achievement
Artículo ARTICULO 2
2017 Long-term positive effects of repeating a year in school
Artículo 2
2019 The murky distinction between self-concept and self-efficacy
Artículo 2
2023 Mastery-approach goals
Artículo ARTICULO 1
2023 Individualized teacher frame of reference and student self-concept within and between school subjects
Artículo ARTICULO 1
2022 Ubiquitous emotional exhaustion in school principals
Artículo ARTICULO 1
2018 Effects of school-average achievement on individual self-concept and achievement
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 29-Jul-2024