Número de publicaciones: 17 (82.4% citado)
Número de citas: 403 (0.2% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 205
Índice h: 9
Índice h5: 3
Promedio de citas últimos 10 años: 10.6
Promedio de citas últimos 5 años: 7.8

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 30
2023 41
2022 41
2021 51
2020 45
2019 29
2018 40
2017 19
2016 24
2015 26
2014 16
2013 2
2012 9
2011 8
2010 2
2009 2
2008 3
2007 3
2006 1
2005 5
2004 1
2003 3
2002 1
2001 1
2000 0
1999 0
1998 0
1997 0
1996 0
1995 0
1994 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2023 1 4
2019 0 27
2018 0 5
2015 0 33
2014 0 5
2013 0 38
2012 0 28
2010 0 66
2009 0 10
2006 2 48
2003 0 24
1994 0 115
1995 1 0
1996 0 0
1997 0 0
1998 1 0
1999 2 0
2000 0 0
2001 1 0
2002 1 0
2004 1 0
2005 1 0
2007 0 0
2008 0 0
2011 1 0
2016 2 0
2017 0 0
2020 0 0
2021 0 0
2022 2 0
2024 1 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
13 Artículo de revista 283
3 Capítulo de libro 5
1 Libro 115

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 27

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
1994 Motivación y emoción
Libro 115
2010 Engaging students in learning activities: It is not autonomy support or structure but autonomy support and structure.
Artículo ARTICULO 66
2006 What teachers say and do to support students' autonomy during a learning activity
Artículo ARTICULO 48
2013 How students create motivationally supportive learning environments for themselves
Artículo 38
2015 When adolescents with high self-concept lose their engagement in school
Artículo ARTICULO 33
2012 Longitudinal test of self-determination theory's motivation mediation model in a naturally occurring classroom context
Artículo 28
2019 Toward an integrative and fine-grained insight in motivating and demotivating teaching styles: The merits of a circumplex approach
Artículo 21
2003 Testing models of the experience of self-determination in intrinsic motivation and the conundrum of choice.
Artículo 15
2009 Can self-determination theory explain what underlies the productive, satisfying learning experiences of collectivistic ally oriented korean students?
Artículo 10
2003 A motivational model of rural students' intentions to persist in, versus drop out of, high school.
Artículo 9
2019 Expanding autonomy psychological need states from two (satisfaction, frustration) to three (dissatisfaction)
Artículo 6
2014 Students’ classroom engagement produces longitudinal changes in classroom motivation
Artículo 5
2018 Need-supportive communication
Capítulo 5
2023 A classification system for teachers’ motivational behaviors recommended in self-determination theory interventions
Artículo 4

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Sep-2024