Número de publicaciones:
17 (
82.4% citado)
Número de citas:
403 (0.2% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
keyboard_arrow_upOcultar otros ámbitos
Ámbito |
Citas |
EDUCACIÓN
|
205 |
PSICOLOGÍA
|
160 |
DEPORTE
|
71 |
SOCIOLOGÍA
|
8 |
CIENCIAS SOCIALES
|
8 |
COMUNICACIÓN
|
8 |
FILOLOGÍAS
|
7 |
DERECHO
|
6 |
DERECHO PENAL, PROCESAL Y CRIMINOLOGÍA
|
6 |
ECONOMÍA
|
6 |
LINGÜÍSTICA
|
6 |
TRABAJO SOCIAL
|
5 |
CIENCIAS DE LA SALUD
|
5 |
ARTE
|
3 |
MULTIDISCIPLINAR
|
3 |
HISTORIA
|
2 |
CIENCIAS
|
2 |
HISTORIA DEL ARTE
|
2 |
DERECHO DEL TRABAJO
|
1 |
ANTROPOLOGÍA
|
1 |
CIENCIAS POLÍTICAS
|
1 |
FILOLOGÍA HISPÁNICA
|
1 |
INGENIERÍAS Y TECNOLOGÍA
|
1 |
FILOSOFÍA
|
1 |
Promedio de citas últimos 10 años:
10.6
Promedio de citas últimos 5 años:
7.8
Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2024 |
30 |
2023 |
41 |
2022 |
41 |
2021 |
51 |
2020 |
45 |
2019 |
29 |
2018 |
40 |
2017 |
19 |
2016 |
24 |
2015 |
26 |
2014 |
16 |
2013 |
2 |
2012 |
9 |
2011 |
8 |
2010 |
2 |
2009 |
2 |
2008 |
3 |
2007 |
3 |
2006 |
1 |
2005 |
5 |
2004 |
1 |
2003 |
3 |
2002 |
1 |
2001 |
1 |
2000 |
0 |
1999 |
0 |
1998 |
0 |
1997 |
0 |
1996 |
0 |
1995 |
0 |
1994 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2023 |
1 |
4 |
2019 |
0 |
27 |
2018 |
0 |
5 |
2015 |
0 |
33 |
2014 |
0 |
5 |
2013 |
0 |
38 |
2012 |
0 |
28 |
2010 |
0 |
66 |
2009 |
0 |
10 |
2006 |
2 |
48 |
2003 |
0 |
24 |
1994 |
0 |
115 |
1995 |
1 |
0 |
1996 |
0 |
0 |
1997 |
0 |
0 |
1998 |
1 |
0 |
1999 |
2 |
0 |
2000 |
0 |
0 |
2001 |
1 |
0 |
2002 |
1 |
0 |
2004 |
1 |
0 |
2005 |
1 |
0 |
2007 |
0 |
0 |
2008 |
0 |
0 |
2011 |
1 |
0 |
2016 |
2 |
0 |
2017 |
0 |
0 |
2020 |
0 |
0 |
2021 |
0 |
0 |
2022 |
2 |
0 |
2024 |
1 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
13 |
Artículo de revista |
283 |
3 |
Capítulo de libro |
5 |
1 |
Libro |
115 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 27
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
1994 |
Motivación y emoción
|
Libro
|
115 |
2010 |
Engaging students in learning activities: It is not autonomy support or structure but autonomy support and structure.
|
Artículo
ARTICULO
|
66 |
2006 |
What teachers say and do to support students' autonomy during a learning activity
|
Artículo
ARTICULO
|
48 |
2013 |
How students create motivationally supportive learning environments for themselves
|
Artículo
|
38 |
2015 |
When adolescents with high self-concept lose their engagement in school
|
Artículo
ARTICULO
|
33 |
2012 |
Longitudinal test of self-determination theory's motivation mediation model in a naturally occurring classroom context
|
Artículo
|
28 |
2019 |
Toward an integrative and fine-grained insight in motivating and demotivating teaching styles: The merits of a circumplex approach
|
Artículo
|
21 |
2003 |
Testing models of the experience of self-determination in intrinsic motivation and the conundrum of choice.
|
Artículo
|
15 |
2009 |
Can self-determination theory explain what underlies the productive, satisfying learning experiences of collectivistic ally oriented korean students?
|
Artículo
|
10 |
2003 |
A motivational model of rural students' intentions to persist in, versus drop out of, high school.
|
Artículo
|
9 |
2019 |
Expanding autonomy psychological need states from two (satisfaction, frustration) to three (dissatisfaction)
|
Artículo
|
6 |
2014 |
Students’ classroom engagement produces longitudinal changes in classroom motivation
|
Artículo
|
5 |
2018 |
Need-supportive communication
|
Capítulo
|
5 |
2023 |
A classification system for teachers’ motivational behaviors recommended in self-determination theory interventions
Ahmadi, Asghar
Noetel, Michael
Parker, Philip
Ryan, Richard M.
Ntoumanis, Nikos
Reeve, Johnmarshall
Beauchamp, Mark
Dicke, Theresa
Yeung, Alexander
Ahmadi, Malek
Bartholomew, Kimberley J.
Chiu, Thomas K. F.
Curran, Thomas
Erturan, A. Gokce
Flunger, Barbara
Frederick, Christina
Froiland, John Mark
González-Cutre Coll, David
Haerens, Leen
Jeno, Lucas M.
Koka, Andre
Krijgsman, Christa
Langdon, Jody
White, Rhiannon Lee
Litalien, David
Lubans, David
Mahoney, John
N. Nalipay, Ma. Jenina
Patall, Erika A.
Perlman, Dana J.
Quested, Eleanor
Schneider, Sascha
Standage, Martyn
Stroet, Kim
Tessier, Damien
Thogersen-Ntoumani, Cecilie
Tilga, Henri
Vasconcellos, Diego
Lonsdale, Chris
|
Artículo
|
4 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Sep-2024