The murky distinction between self-concept and self-efficacy (2019) Marsh, Herbert W. Pekrun, Reinhard Parker, Philip D. Murayama, Kou Guo, Jiesi Dicke, Theresa Arens, A. Katrin Journal of educational psychology Vol. 111 Núm. 2 Pág. 331-353

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Testing measurement invariance of mathematics self-concept and self-efficacy in PISA using MGCFA and the alignment method
Testing measurement invariance of mathematics self-concept and self-efficacy in PISA using MGCFA and the alignment method Vol. 38 Núm. 2 Pág. 709-732 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Ding, Yi Yang Hansen, Kajsa Klapp, Alli
Test Boredom
Test Boredom Vol. 115 Núm. 7 Pág. 911-931
2023 Journal of educational psychology
Goetz, Thomas Bieleke, Maik Yanagida, Takuya Krannich, Maike Roos, Anna-Lena Frenzel, Anne C. Lipnevich, Anastasiya A. Pekrun, Reinhard

* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024