Número de publicaciones: 20 (50.0% citado)
Número de citas: 22 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
PSICOLOGÍA P51 17
Índice h: 2
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 0.5
Promedio de citas últimos 5 años: 0.2

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 0
2023 4
2022 2
2021 1
2020 6
2019 2
2018 1
2017 0
2016 0
2015 0
2014 0
2013 2
2012 4
2011 0
2010 0
2009 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2023 1 1
2022 1 1
2018 0 1
2017 2 2
2015 0 1
2014 1 1
2012 1 8
2010 0 6
2009 2 1
2011 2 0
2013 1 0
2016 2 0
2019 2 0
2020 2 0
2021 1 0
2024 1 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
20 Artículo de revista 22
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2012 Accuracy of teachers' judgments of students' academic achievement: A meta-analysis
Artículo 6
2010 Achievement differences and self-concept differences: Stronger associations for above or below average students?
Artículo 6
2012 Reading development in a tracked school system: A longitudinal study over 3 years using propensity score matching.
Artículo 2
2017 The effects of student characteristics on teachers’ judgment accuracy
Artículo 2
2009 On the benefit of dimensional comparisons
Artículo ARTICULO 1
2015 “He who can, does; he who cannot, teaches?”
Artículo 1
2023 Individualized teacher frame of reference and student self-concept within and between school subjects
Artículo ARTICULO 1
2018 On the effects of social, temporal, and dimensional comparisons on academic self-concept
Artículo 1
2022 Revealing dynamic relations between mathematics self-concept and perceived achievement from lesson to lesson
Artículo ARTICULO 1
2014 The reciprocal internal/external frame of reference model using grades and test scores
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024