Número de publicaciones: 17 (82.4% citado)
Número de citas: 42 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 32
Índice h: 4
Índice h5: 0
Promedio de citas últimos 10 años: 2.5
Promedio de citas últimos 5 años: 0.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 0
2023 5
2022 2
2021 11
2020 3
2019 2
2018 4
2017 3
2016 5
2015 0
2014 2
2013 1
2012 0
2011 1
2010 1
2009 2
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0
2003 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2014 2 10
2013 1 7
2010 0 5
2009 0 2
2008 0 11
2003 4 7
2004 1 0
2005 2 0
2006 0 0
2007 1 0
2011 2 0
2012 3 0
2015 0 0
2016 1 0
2017 0 0
2018 0 0
2019 0 0
2020 0 0
2021 0 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
17 Artículo de revista 42
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2014 Does working memory moderate the effects of fraction intervention?
Artículo 8
2003 Enhancing third-grade student' mathematical problem solving with self-regulated learning strategies.
Artículo 5
2013 Improving at-risk learners’ understanding of fractions
Artículo 5
2008 Effects of preventative tutoring on the mathematical problem solving of third-grade students with math and reading difficulties
Artículo 4
2010 The Contributions of Numerosity and Domain-General Abilities to School Readiness
Artículo 4
2008 Problem solving and computational skill
Artículo 4
2003 Explicitly teaching for transfer
Artículo 2
2009 Remediating number combination and word problem deficits among students with mathematics difficulties: A randomized control trial
Artículo 2
2013 Effects of first-grade number knowledge tutoring with contrasting forms of practice
Artículo 2
2008 Dynamic assessment of algebraic learning in predicting third graders' development of mathematical problem solving
Artículo 2
2010 A Framework for remediating number combination deficits
Artículo 1
2014 Does calculation or word-problem instruction provide a stronger route to prealgebraic knowledge?
Artículo 1
2014 Sources of individual differences in emerging competence with numeration understanding versus multidigit calculation skill
Artículo 1
2008 Effects of small-group tutoring with and without validated classroom instruction on at-risk students' math problem solving
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Apr-2024