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IDR 2023

Comunicar Revista Científica de Comunicación y Educación

Citas procedentes de El profesional de la información

Total de citas: 35

Artículo citante Citas emitidas
#EspañaInvadida. Disinformation and hate speech towards refugees on Twitter : A challenge for critical thinking (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 3 Pág. 6 3
Evolution of digital activism on social media : opportunities and challenges (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 3 Pág. 1 3
Perceptions of online education among 16-18-year-olds : Differences and similarities in their interests and preferred formats according to where they live (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 6 Pág. 8 2
Spanish technological development of artificial intelligence applied to journalism : companies and tools for documentation, production and distribution of information (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 2 Pág. 4 2
Polarization, virality and contrary sentiments for LGTB content on Instagram, TikTok, and Twitter (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 2 Pág. 21 2
Spanish research on Communication in WoS : thematic, methodological, and intellectual comparison between SSCI and ESCI (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 3 Pág. 12 2
Increasing political polarization with disinformation : A comparative analysis of the European quality press (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 6 Pág. 6 1
Political polarization and politainment : Methodology for analyzing crypto hate speech on TikTok (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 6 Pág. 2 1
Feminism as a polarizing axis of the political conversation on Twitter : the case of #IreneMonteroDimision (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 6 Pág. 5 1
Evolution, trends and future of native media : From avant-garde to the epicenter of the communications ecosystem (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 2 Pág. 1 1
Activity of universities in social networks. Correlations of rankings, students, followers and interactions (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 1 Pág. 12 1
Disintermediation and disinformation as a political strategy : use of AI to analyse fake news as Trump’s rhetorical resource on Twitter (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 5 Pág. 16 1
Trust, disinformation, and digital media : Perceptions and expectations about news in a polarized environment (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 5 Pág. 19 1
How to teach the elderly to detect disinformation : a training experiment with WhatsApp (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 5 Pág. 13 1
Polarización política y medios de comunicación, su impacto en la democracia y en la sociedad (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 6 Pág. 1 1
A strategic approach to information literacy : data literacy. A systematic review (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 6 Pág. 16 1
Ibero-American journalism in the face of scientific disinformation : Fact-checkers´ initiatives on the social network Instagram (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 5 Pág. 10 1
Soft news in original videos. Adaptation to TikTok of the main Spanish online media (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 2 Pág. 18 1
Voice search optimization in digital media : challenges, use and training (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 3 Pág. 17 1
Use of disinformation as a weapon in contemporary international relations : accountability for Russian actions against states and international organizations (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 4 Pág. 4 1
Archaeological research in Catalonia : projects 2014-2022 (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 6 Pág. 20 1
The emerging phenomenon of L2 vlogging on Bilibili : characteristics, engagement, and informal language learning (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 3 Pág. 16 1
Political polarization and emotion rhetoric in the US presidential transition: : A comparative study of Trump and Biden on Twitter and the post-election impact on the public (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 6 Pág. 3 1
Professional dynamics between journalists and politicians : Professional routines and assessment of trust and credibility generated by Spanish congressional spokespersons in the specialized press (2019-2022) (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 1 Pág. 19 1
Data without reference points : collaborations in communication research in Spain are less international and publications have lower impact (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 1 Pág. 20 1
Media entrepreneurship skills in Latin American universities social communication and journalism programs (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 2 Pág. 10 1
Political communication on TikTok : from the feminisation of discourse to incivility expressed in emoji form. An analysis of the Spanish political platform Sumar and reactions to its strategy (2023) El profesional de la información Vol. 32 Núm. 6 Pág. 4 1