Seduction as instruction: the female author as Pygmalion in long Eighteenth-Century quixotic novels
págs. 7-30
Charity institutions as networks of power: how Anzia Yezierska's characters resist philanthropic surveillance
págs. 31-52
págs. 53-70
págs. 71-88
págs. 89-106
The influence of CLIL on receptive vocabulary: a preliminary study
págs. 107-134
A fragment of the world, a piece of human consciousness: Tim Bowling’s "The Bone Sharps" (2007) and "The Tinsmith" (2012)
págs. 135-154
Wars and heroes: the romantic representation of Spain in "Don Juan; or the Battle of Tolosa" (1816)
págs. 155-172
págs. 173-191
The use of political cartoons during popular protests: the case of the 2011 Tunisia uprising
págs. 193-220
Living in the posthuman network society: mobility and surveillance in “Blackhat”
págs. 221-234
págs. 235-260
págs. 261-278
The world within the word: a Lacanian reading of William Gass’s "Emma enters a sentence of Elizabeth Bishop’s"
págs. 279-294
Fernández-Caparrós, Ana (2015). “El teatro de Sam Shepard en el Nueva York de los sesenta”. Valencia, Biblioteca Javier Coy: Publicaciones de la Universidad de Valencia. 222 pp.
Es reseña de:
El teatro de Sam Shepard en el Nueva York de los sesenta
[València] : Universitat de València, 2015. ISBN 978-84-370-9867-8
págs. 295-297
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados