págs. 8-12
Hip-hop latino a Barcelona: cap a una reivindicació de les varietats llatinoamericanes en un context urbà
págs. 13-18
Entrevista a El Meswy/José Magro, un artista de rap amb vocació educativa
Cristina Aliagas Marín (entrev.)
págs. 19-25
págs. 26-31
págs. 32-37
Diem no a la violència masclista a través del rap: anàlisi d’una experiència educativa a Secundària
págs. 38-43
págs. 44-48
El rap entra a l’aula: implicacions per a l’educació lingüística i literària
págs. 49-53
págs. 56-60
Escacs: un excel·lent recurs d’aprenentatge
Josep Callís i Franco, Margarida Falgàs Isern, Eloi Pico, Noemí Masó, Carme Saurina, Josep Serra, Meritxell Vidal
págs. 61-67
págs. 68-70
págs. 71-73
Es reseña de:
Aprendre de lletres: literatura i pedagogia, vides paral·leles
Enric Prats Gil, Conrad Vilanou Torrano (comp.), Rafael Vallbona (pr.)
Universidad de Barcelona, Edicions de la Universitat de Barcelona, 2016. Pedagogies UB. ISBN 978-84-475-4014-3
págs. 74-76
págs. 76-77
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados