Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


El rap en la didàctica del plurilingüisme

  • Autores: M. Rosa Garrido Ramírez, Emilee Moore
  • Localización: Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 391, 2017, págs. 44-48
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • El nostre article descriu els tallers “Talking languages, parlem (de) llengües”, que es van organitzar des del 2013 fins al 2015 dins d’un programa socioeducatiu a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) anomenat Campus Ítaca. El Campus Ítaca està dirigit a alumnes que han acabat 3r d’ESO i té com a objectiu general animar aquests adolescents a seguir l’educació postobligatòria. Inclou un campus d’estiu de dues setmanes a la UAB com a activitat principal. Dins d’aquest marc, les dues autores d’aquest article vam participar en la creació i execució de tallers “d’anglès” de dues hores per a grups de 24 alumnes, que tenien com a objectiu trencar amb l’ensenyament tradicional de la llengua estrangera.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno