págs. 15-22
Sesión póster de Econometría Aplicada: temáticas de xénero nun espazo de aprendizaxe colaborativa
págs. 23-30
Integrando a linguaxe inclusiva no currículo universitario: un caso de estudo no Grao en Inglés da UDC
Lucía Ramos, Joaquim de Moura, Jorge Novo Buján, Marcos Ortega Hortas
págs. 31-40
A perspectiva de xénero na docencia universitaria: verbo do proxecto “Perspectiva de xénero e sistema de (in)xustiza penal: unha ollada crítica a través do caso Wanninkhof"
págs. 41-50
págs. 51-60
Tecnoloxía educativa con lentes violetas: unha experiencia de ensino-aprendizaxe na universidade
Uxía Regueira, Ángela González Villa, Adriana Gewerc Barujel
págs. 61-72
págs. 73-82
págs. 83-92
Género y enseñanza de las ciencias: exploración de las concepciones de profesoras chilenas en formación inicial
Daniela Barría Díaz, Tamara Amorín de Abreu, Azucena Arias Correa, María Mercedes Álvarez Lires
págs. 93-102
págs. 105-114
La percepción de la pornografía en la adolescencia en Galicia
Rita María Radl Philipp, Jorge García Marín, María Begoña Gómez Vázquez, María Curros Espiño, María Luciana Sánchez Iglesias, Pablo Soto Casás
págs. 115-124
As violencias sexuais online no estudantado universitario: a pedagoxía feminista como prospectiva
Patricia Alonso Ruido, Cristina Varela Portela, Iris Estévez Blanco
págs. 125-134
Violencia contra as mulleres en territorios rurais: un diálogo entre Galicia e Brasil
Xosé Manuel Santos Solla, María Franco García, Laura Pallarés Ameneiro
págs. 135-146
Espreitando toxicidade e nesgos de xénero contra xornalistas e políticas en Twitter
Teresa Piñeiro Otero, Luis Xabier Martínez Rolán, Laura M. Castro
págs. 147-156
págs. 157-166
págs. 167-174
Mapa de localización de las mujeres mayores de 65 años víctimas de violencia degénero
Carlos Ferrás Sexto, María José Ginzo Villamayor, Yolanda García Vázquez
págs. 175-184
La violencia contra las mujeres mayores: Una doble discriminación
págs. 185-192
págs. 193-200
Mitos misóxinos: revictimización no proceso de denuncia da violencia machista en Galicia
págs. 201-209
As intelixencias artificiais como xeradoras de cultura: Exploración dos nesgos de xénero de ChatGPT
Laura M. Castro, Teresa Piñeiro Otero, Luis Xabier Martínez Rolán
págs. 213-222
Mujer, diccionarios y armada: estudio en los repertorios de la Real Academia Española de las voces femeninas asociadas al escalafón de mando de la Armada
págs. 223-232
Como me vexo nas redes sociais?: Auto-obxectivacion do corpo en adolescentes
Yolanda Rodríguez Castro, Rosana Martinez Román, Laura Redondo Gutiérrez, María Lameiras Fernández
págs. 233-244
As dinámicas de xénero na ciencia: unha análise bibliométrica da xestión do estrés no traballo
págs. 245-254
Contra a fenda de xénero en innovación: fomento de vocacións femininas en aeroespacias
María de las Nieves Lorenzo González, María Inés Álvarez Fernández, Encina Calvo Iglesias
págs. 255-264
págs. 265-272
Alumnas e alumnos ante a irrupción de ChatGPT
Andrea Martínez Salgueiro, Lucía Rey Ares, Sara Fernández López
págs. 273-282
Dinámicas xenerizadas e desigualdades de xénero na ciencia política: O impacto da fenda de xénero nas revistas científicas
págs. 283-292
págs. 293-302
págs. 303-312
págs. 313-322
págs. 323-334
Ideoloxía, muller e dicionario: Algúns proxectos galegos recentes
págs. 335-342
As físicas en cifras: Informe do Grupo Especializado de Mulleres en Física da Real Sociedade Española de Física sobre a situación no ámbito universitario
Ana Jesús López Díaz, Pascuala García-Martínez, Maria Amparo Tórtola Baixauli, Carmen Ocal Garcia, Leonor Chico Gómez, Milagros Francisca Morcillo Arencibia, Pilar López Sancho
págs. 343-352
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados