Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Nouvinguts, fins quan?: la incorporació de l'alumnat estranger nouvingut al currículum ordinari

Imagen de portada del libro Nouvinguts, fins quan?

Información General

Resumen

  • Amb el títol Nouvinguts, fins quan?, s'apleguen en aquesta publicació aportacions i reflexions sobre els millors procediments i estratègies perquè l'alumnat estranger arribi a una inserció sociocultural òptima i adquireixi els aprenentatges instrumentals bàsics que permetin la seva total implicació en les activitats del centre educatiu.

    Aquesta qüestió va ser l'eix central del treball i del debat del Cinquè simposi sobre la Llengua, Educació i immigració, que va aplegar prop de 300 professionals de l'educació procedents de Catalunya, les Illes Balears, el país Basc, el País Valencià i Andorra.

    Ara, amb aquest llibre es pretén facilitar un aprofundiment més assossegat en aquest termes i contribuir a la consolidació de centres educatius cada vegada més inclusius i compromesos en la millora de la seva qualitat educativa. Aquesta qualitat exigeix una actitud ferma per identificar i desactivar els estereotips i prejudicis que encara puguin romandre d'una manera més o menys explicita en els equips docents.

Otros catálogos

  • Citas a capítulos: 1 Citas

Listado de artículos


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno