InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
EMI lecturers’ practices in correcting English Resources for language teaching?
Guzmán Mancho Barés, Marta Aguilar Pérez
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 8, Nº. 2, 2020, págs. 257-284
Engineering lecturers’ views on CLIL and EMI
Marta Aguilar Pérez
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 20, Nº. 6, 2017, págs. 722-735
Lecturer and student perceptions on CLIL at a Spanish university
Marta Aguilar Pérez, Rosa Rodríguez
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 15, Nº. 2, 2012, págs. 183-197
Metadiscourse in Lecture Comprehension: Does it Really Help Foreign Language Learners?
Marta Aguilar Pérez, Elisabet Arnó i Macià
Atlantis: Revista de la Asociación Española de Estudios Anglo-Norteamericanos, ISSN 0210-6124, Vol. 24, Nº 1, 2002, págs. 7-22
Towards a ‘healthy’ emi in Spain: a look from an esp perspective
Marta Aguilar Pérez
III Simposio del grupo regional ICLHE España: diferentes perspectivas sobre la sostenibilidad de ICLHE en la educación superior española / María del Mar Sánchez Pérez (ed. lit.), Irene Rivera Trigueros (ed. lit.), 2022, ISBN 978-84-1351-145-0, pág. 8
“He’s a Good Lecturer in Any Language”: Shifting From L1 to English and Implications for EMI Training
Marta Aguilar Pérez, Elisabet Arnó i Macià
Teacher Training for English-Medium Instruction in Higher Education / coord. por María del Mar Sánchez Pérez, 2020, ISBN 9781799823186, págs. 153-178
CLIL implementation at a Spanish university: A pilot experience
Marta Aguilar Pérez, Rosa Rodríguez, Carlos Oriol
English for international and intercultural communication: research, innovation and employability across educational curricula : 1st International Conference, 3-4 June, 2011, Faculty of Arts, University of Zaragoza / coord. por Ana María Hornero Corisco, 2011, ISBN 978-84-15-27420-9, págs. 31-32
Marta Aguilar Pérez, Clàudia Barahona Fuentes
Professional English in the european context: the EHEA challenge / coord. por Ángeles Linde López, Rosalía Crespo Jiménez, 2010, ISBN 978-3-0343-0088-9, págs. 271-296
Marta Aguilar Pérez, Clàudia Barahona Fuentes
Las lenguas para fines específicos ante el reto de la Convergencia Europea [Recurso electrónico]: VIII Congreso Internacional AELFE. Universidad de La Laguna 3, 4 y 5 de septiembre de 2009 / coord. por Estefanía Caridad de Otto, Alejandro F. López de Vergara Méndez, 2009, ISBN 978-84-7756-804-9, págs. 159-172
Teaching metadiscourse in spoken language: some implications for the EAP classroom
Marta Aguilar Pérez, Elisabet Arnó i Macià
Trabajos en lingüística aplicada / coord. por Carmen Muñoz Lahoz, María Luz Celaya Villanueva, Marta Fernández-Villanueva Jané, Teresa Navés, Oliver Strunk, 2001, ISBN 84-477-0733-4, págs. 279-285
La impersonalización en el inglés técnico
Carmen Bombardó Solés, Marta Aguilar Pérez
Actas de las II Jornadas de Lenguas para Fines Específicos / coord. por Sebastián Barrueco García, Esther Hernández Longas, María José Sánchez de Nieva, Lina Sierra Ayala, 1993, ISBN 978-84-8138-001-9, págs. 177-182
Technical writing: a guide for effective communication
Carmen Bombardó Solés, Marta Aguilar Pérez, Clàudia Barahona Fuentes
Barcelona : Edicions UPC, 2008.. ISBN 978-84-8301-966-5
Metadiscourse in two academic situations. A relevance-theoretic approach
Marta Aguilar Pérez
Tesis doctoral dirigida por Carmen Muñoz Lahoz (dir. tes.). Universitat de Barcelona (2002).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados