Periodo de publicación recogido
|
|
|
Learning design and learning analytics in mobile and ubiquitous learning: A systematic review
Gerti Pishtari, María Jesús Rodríguez Triana, Edna M. Sarmiento Márquez, María del Mar Pérez Sanagustín, Adolfo Ruiz Calleja, Patricia Santos, Luis P. Prieto, Sergio Serrano Iglesias, Terje Väljataga
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 4, 2020, págs. 1078-1100
Three cases of hybridity in learning spaces: Towards a design for a Zone of Possibility
John Cook, Yishay Mor, Patricia Santos
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 4, 2020, págs. 1155-1167
Ethics in educational technology research: Informing participants on data sharing risks.
Marc Beardsley, Patricia Santos, Davinia Hernández-Leo, Konstantinos Michos
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 3, 2019, págs. 1019-1034
How was the activity? A visualization support for a JOUR of location-based learning design.
Javier Melero, Davinia Hernández-Leo, Jin Sun, Patricia Santos, Josep Blat
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 46, Nº. 2, 2015, págs. 317-329
Scaling informal learning at the workplace: A model and four designs from a large-scale design-based research effort.
Tobias Ley, John Cook, Sebastian Dennerlein, Milos Kravcik, Christine Kunzmann, Kai Pata, Jukka Purma, John Sandars, Patricia Santos, Andreas Schmidt, Mohammad Al-Smadi, Christoph Trattner
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 45, Nº. 6, 2014, págs. 1036-1048
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados