InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
School District Equity Initiatives That Impact Access to Accelerated and Advanced Learning
Nancy B. Hertzog, Kristen N. Lamb
, A. J. Balatico
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 67, Nº 4, 2023, págs. 325-336
Should it Matter Who Sits Next to Me?
Nancy B. Hertzog
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 66, Nº 2, 2022 (Ejemplar dedicado a: Equity in Gifted Education), págs. 126-127
The influence of parental and self-expectations on Asian American Women who entered college early
Rachel U. Mun, Nancy B. Hertzog
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 63, Nº 2, 2019, págs. 120-140
Designing the learning context in school for talent development
Nancy B. Hertzog
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 61, Nº 3, 2017 (Ejemplar dedicado a: Inaugural European—North American summit on talent development / Heidrun Stoeger (ed. lit.), Paula Olszewski-Kubilius (ed. lit.), Rena F. Subotnik (ed. lit.), Susan G. Assouline (ed. lit.), Albert Ziegler (ed. lit.)), págs. 219-228
Advocacy: 'On the Cutting Edge…'
Nancy B. Hertzog
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 47, Nº 1, 2003, págs. 66-81
Open-Ended Activities: Differentiation Through Learner Responses
Nancy B. Hertzog
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 42, Nº 4, 1998, págs. 212-227
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados