Instituciones
Área de conocimientoPortal Institucional (Dialnet CRIS)Periodo de publicación recogido
|
|
|
Adjunct instruction in higher education: examining the effects on English foreign language proficiency
Helena Roquet Pugès, Alexandra Vraciu, Florentina Nicolás Conesa, Carmen Pérez Vidal
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 4, 2022, págs. 1377-1398
The impact of age and exposure on EFL achievement in two learning contexts: formal instruction and formal instruction + content and language integrated learning (CLIL)
Gemma Artieda i Gutiérrez, Helena Roquet Pugès, Florentina Nicolás Conesa
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 23, Nº. 4, 2020, págs. 449-472
The effect of unfocused direct and indirect written corrective feedback on rewritten texts and new texts: Looking into feedback for accuracy and feedback for acquisition
Florentina Nicolás Conesa, Rosa María Manchón Ruiz, María Lourdes Cerezo García
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 103, Nº 4, 2019, págs. 848-873
The language learning potential of writing through EFL students’ processing of feedback
Florentina Nicolás Conesa, Julio Roca de Larios, María Ángeles Monteverde
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. Extra 2, 2017 (Ejemplar dedicado a: Nuevas tendencias en didáctica de la lengua y la literatura: desafíos y perspectivas), págs. 187-200
Las creencias de estudiantes universitarios sobre la escritura en Inglés
Florentina Nicolás Conesa, Rosa María Manchón Ruiz, Julio Roca de Larios
Educatio siglo XXI: Revista de la Facultad de Educación, ISSN 1699-2105, ISSN-e 1989-466X, Vol. 34, Nº. 1, 2016, págs. 51-70
Self-Monitoring in L2 Writing by Spanish Secondary School Students
Rocío Menárguez Sarabia, Florentina Nicolás Conesa, Julio Roca de Larios
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 18, 2012, págs. 7-26
Overview of methodological procedures in research on written corrective feedback processing
Yvette Coyle Balibrea, Florentina Nicolás Conesa, María Lourdes Cerezo García
Research Methods in the Study of L2 Writing Processes / Rosa María Manchón Ruiz (ed. lit.), Julio Roca de Larios (ed. lit.), 2023, ISBN 9789027214096, págs. 60-81
L2 writers’ processing of written corrective feedback: Depth of processing via written languaging
Rosa María Manchón Ruiz, Florentina Nicolás Conesa, María Lourdes Cerezo García, Raquel Criado
Languaging in language learning and teaching: a collection of empirical studies / Wataru Suzuki (ed. lit.), Neomy Storch (ed. lit.), 2020, ISBN 9789027207432, págs. 241-265
Te effect o amount o exposure to English Medium Instruction programs in higher education:: Te case of morphosyntax
Helena Roquet Pugès, Eleonora Alexandra Vraciu, Florentina Nicolás Conesa
Second and Third Language Acquisition in Catalan-Speaking Regions (1) (Univ. of California, Santa Barbara Catalan Studies) / coord. por Laura Marqués-Pascual, Antonio Cortijo Ocaña, 2019, ISBN 9781588713384
Álvaro Rivera Escobar, Florentina Nicolás Conesa
IV Congreso Nacional de i+d en Defensa y Seguridad DESEi+d 2016: Actas, 16, 17 y 18 de noviembre de 2016 / José Serna Serrano (dir. congr.), María del Pilar Sánchez Andrada (dir. congr.), Ignacio Álvarez Rodríguez (dir. congr.), 2016, ISBN 978-84-946021-3-9, págs. 1343-1352
La evolución de modelos mentales de escritura en un contexto de lengua extranjera: dinámica de objetivos y creencias
Florentina Nicolás Conesa
Tesis doctoral dirigida por Rosa María Manchón Ruiz (dir. tes.), Julio Roca de Larios (dir. tes.). Universidad de Murcia (2013).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados