InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Adriana Soto-Corominas, Helena Roquet Pugès, Marta Segura
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 45, Nº 2, 2024, págs. 364-382
The impact of adjunct instruction on EFL academic writing at university
Helena Roquet Pugès, Noelia Navarro Gil, Florentina Nicolás Conesa
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 12, Nº. 2, 2024, págs. 162-191
Adjunct instruction in higher education: examining the effects on English foreign language proficiency
Helena Roquet Pugès, Alexandra Vraciu, Florentina Nicolás Conesa, Carmen Pérez Vidal
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 4, 2022, págs. 1377-1398
The impact of age and exposure on EFL achievement in two learning contexts: formal instruction and formal instruction + content and language integrated learning (CLIL)
Gemma Artieda i Gutiérrez, Helena Roquet Pugès, Florentina Nicolás Conesa
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 23, Nº. 4, 2020, págs. 449-472
Linking or delinking of ideas?: the use of adversative linking adverbials by advanced EFL learners
Noelia Navarro Gil, Helena Roquet Pugès
Revista española de lingüística aplicada, ISSN 0213-2028, Vol. 33, no. 2, 2020, págs. 505-535
Do Productive Skills Improve in Content and Language Integrated Learning Contexts?: The Case of Writing
Helena Roquet Pugès, Carmen Pérez Vidal
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 38, Nº 4, 2017, págs. 489-511
Does gender have an impact on the potential benefits learners may achieve in two contexts compared: formal instruction and formal instruction + content and language integrated learning?
Helena Roquet Pugès, Jaume Llopis Pérez, Carmen Pérez Vidal
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 19, Nº. 4, 2016, págs. 370-386
Te effect o amount o exposure to English Medium Instruction programs in higher education:: Te case of morphosyntax
Helena Roquet Pugès, Eleonora Alexandra Vraciu, Florentina Nicolás Conesa
Second and Third Language Acquisition in Catalan-Speaking Regions (1) (Univ. of California, Santa Barbara Catalan Studies) / coord. por Laura Marqués-Pascual, Antonio Cortijo Ocaña, 2019, ISBN 9781588713384
The effect of practice in different contexts of language acquisition: contrasting FI, SA and CBLC
Margalida Valls Ferrer, Helena Roquet Pugès, Carmen Pérez Vidal
Modos y formas de la comunicación humana / coord. por María Rosario Caballero Rodríguez, María Jesús Pinar Sanz, Vol. 2, 2010, ISBN 978-84-8427-759-0, págs. 219-228
La lectura bilingüe: factor esencial para la adquisición de la competencia escrita en una tercera lengua
Helena Roquet Pugès, Carmen Pérez Vidal
25 años de lingüística en España. Hitos y retos / coord. por Rafael Monroy Casas, Aquilino Sánchez Pérez, 2008, ISBN 978-84-8371-714-1, págs. 163-170
A study of the acquisition of english as a foreing language: integrating content and language in mainstream education in barcelona
Helena Roquet Pugès
Tesis doctoral dirigida por Carmen Pérez Vidal (dir. tes.). Universitat Pompeu Fabra (2011).
El discurso académico en la universidad: Enfoques de corpus a la escritura de estudiantes. Academic discourse at university: corpus approaches to learner writing
Tesis doctoral dirigida por Elena Martínez Caro (dir. tes.), Helena Roquet Pugès (dir. tes.). Universidad Complutense de Madrid (2020).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados