Periodo de publicación recogido
|
|
|
Mobile Ad Effectiveness: : Hyper-contextual targeting with crowdedness
Michelle Andrews, Xueming Luo, Zheng Fang, Anindya Ghose
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 35, Nº 2, 2016, págs. 218-233
How effective is location-targeted mobile advertising?
Zheng Fang, Xueming Luo, Megan E. Keith
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 56, Nº 2, 2015, págs. 14-15
Xueming Luo, Michelle Andrews, Yiping Song, Jaakko Aspara
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 78, Nº 2, 2014, págs. 20-33
Xueming Luo, Michelle Andrews, Zheng Fang, Chee Wei Phang
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 60, Nº. 7, 2014, págs. 1738-1756
Xueming Luo, QinQin Zheng
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 118, Nº. 1, 2013, págs. 203-214
The Impact of Brand Rating Dispersion on Firm Value
Xueming Luo, Sascha Raithel, Michael A Wiles
Journal of marketing research, ISSN 0022-2437, Vol. 50, Nº 3, 2013, págs. 399-415
Satisfaction, Complaint, and the Stock Value Gap.
Xueming Luo, Christian Homburg
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 72, Nº 4, 2008, págs. 29-43
Consumer Negative Voice and Firm-Idiosyncratic Stock Returns.
Xueming Luo
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 71, Nº 3, 2007, págs. 75-88
Neglected Outcomes of Customer Satisfaction.
Xueming Luo, Christian Homburg
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 71, Nº 2, 2007, págs. 133-149
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados