Periodo de publicación recogido
|
|
|
Informational Challenges in Omnichannel Marketing: Remedies and Future Research
Tony Haitao Cui, Anindya Ghose, Hanna Halaburda, Raghuram Iyengar, Koen Pauwels, S. Sriram, Catherine Tucker, Sriraman Venkataraman
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 85, Nº 1, 2021, págs. 103-120
Mobile Ad Effectiveness: : Hyper-contextual targeting with crowdedness
Michelle Andrews, Xueming Luo, Zheng Fang, Anindya Ghose
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 35, Nº 2, 2016, págs. 218-233
Toward a Digital Attribution Model:: Measuring the Impact of Display Advertising on Online Consumer Behavior
Anindya Ghose, Vilma Todri Adamopoulos
MIS Quarterly, ISSN 0276-7783, ISSN-e 2162-9730, Vol. 40, Nº. 4, 2016, págs. 889-910
The internet and racial hate crime: Offline spillovers from online access
Jason Chan, Anindya Ghose, Robert Seamans
MIS Quarterly, ISSN 0276-7783, ISSN-e 2162-9730, Vol. 40, Nº. 2, 2016, págs. 381-403
The hidden cost of accommodating crowdfunder privacy preferences: : A randomized field experiment
Gordon Burtch, Anindya Ghose, Sunil Wattal
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 61, Nº. 5 (May 2015), 2015, págs. 949-962
Estimating demand for mobile applications in the new economy
Anindya Ghose, Sang Pil Han
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 60, Nº. 6, 2014, págs. 1470-1488
Internet's Dirty Secret: Assessing the Impact of Online Intermediaries on HIV Transmission
Jason Chan, Anindya Ghose
MIS Quarterly, ISSN 0276-7783, ISSN-e 2162-9730, Vol. 38, Nº. 4, 2014, págs. 955-977
Cultural Differences and Geography as Determinants of Online Prosocial Lending
Gordon Burtch, Anindya Ghose, Sunil Wattal
MIS Quarterly, ISSN 0276-7783, ISSN-e 2162-9730, Vol. 38, Nº. 3, 2014, págs. 773-794
Ambition is nothing without focus: compensating for negative transfer of experience in R&D
Anindya Ghose, Xavier Martin, Johannes M. Pennings, Filippo Carlo Wezel
Organization Science, ISSN-e 1526-5455, Vol. 25, Nº. 2, 2014, págs. 572-590
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados