Periodo de publicación recogido
|
|
|
Zixia Cao, Hui Feng, Michael A Wiles
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 88, Nº 2, 2024, págs. 99-120
Chadwick J. Miller, Michael A Wiles, Sungho Park
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 83, Nº 1, 2019, págs. 151-172
Shareholder value implications of service failures in triads: : The case of customer information security breaches
Sachin B. Modi, Michael A Wiles, Saurabh Mishra
Journal of Operations Management, ISSN-e 1873-1317, Vol. 35, Nº. 1, 2015, págs. 21-39
The Impact of Brand Rating Dispersion on Firm Value
Xueming Luo, Sascha Raithel, Michael A Wiles
Journal of marketing research, ISSN 0022-2437, Vol. 50, Nº 3, 2013, págs. 399-415
The Effect of Brand Acquisition and Disposal on Stock Returns.
Michael A Wiles, Neil A. Morgan, Lopo L. Rego
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 76, Nº 1, 2012, págs. 38-58
The Worth fo Product Placement in Successful Films: An Event Study Analysis.
Michael A Wiles, Anna Danielova
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 73, Nº 4, 2009, págs. 44-63
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados