Periodo de publicación recogido
|
|
|
Artificial Intelligence Coaches for Sales Agents: Caveats and Solutions
Xueming Luo, Marco Shaojun Qin, Zheng Fang, Zhe Qu
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 85, Nº 2, 2021, págs. 14-32
Inference on Directionally Differentiable Functions
Zheng Fang, Andres Santos
Review of economic studies, ISSN 0034-6527, Vol. 86, Nº 1, 2019, págs. 377-412
Mobile Ad Effectiveness: : Hyper-contextual targeting with crowdedness
Michelle Andrews, Xueming Luo, Zheng Fang, Anindya Ghose
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 35, Nº 2, 2016, págs. 218-233
How effective is location-targeted mobile advertising?
Zheng Fang, Xueming Luo, Megan E. Keith
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 56, Nº 2, 2015, págs. 14-15
Cause Marketing Effectiveness and the Moderating Role of Price Discounts.
Michelle Andrews, Xueming Luo, Zheng Fang, Jaakko Aspara
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 78, Nº 6, 2014, págs. 120-142
Xueming Luo, Michelle Andrews, Zheng Fang, Chee Wei Phang
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 60, Nº. 7, 2014, págs. 1738-1756
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados