Número de publicaciones: 28 (50.0% citado)
Número de citas: 23 (21.7% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 17
Índice h: 3
Índice h5: 2
Promedio de citas últimos 10 años: 1.0
Promedio de citas últimos 5 años: 0.8

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 3
2023 7
2022 1
2021 9
2020 1
2019 1
2018 1
2017 0
2016 0
2015 0
2014 0
2013 0
2012 0
2011 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2021 3 3
2020 0 2
2019 1 5
2017 0 1
2016 3 3
2015 3 5
2013 1 1
2011 0 3
2012 5 0
2014 1 0
2018 3 0
2022 1 0
2023 2 0
2024 1 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
28 Artículo de revista 23
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2019 The relationship between study quality and the effects of supplemental reading interventions
Artículo ARTICULO 3
2011 Early numeracy intervention program for first-grade students with mathematics difficulties
Artículo 3
2015 Improving reading comprehension and social studies knowledge among middle school students with disabilities
Artículo 3
2020 Examining the effects of a tier 2 reading comprehension intervention aligned to tier 1 instruction for fourth-grade struggling readers
Artículo ARTICULO 2
2021 Current State of the Evidence: Examining the Effects of Orton-Gillingham Reading Interventions for Students With or at Risk for Word-Level Reading Disabilities
Artículo ARTICULO 2
2016 Collaborative strategic reading for students with learning disabilities in upper elementary classrooms
Artículo 2
2021 Multitiered Systems of Support, Adaptive Interventions, and SMART Designs
Artículo ARTICULO 1
2016 English learner and non-english learner students with disabilities
Artículo 1
2019 How initial word reading and language skills affect reading comprehension outcomes for students with reading difficulties
Artículo 1
2015 Special education research advances knowledge in education
Artículo 1
2015 Improving reading comprehension for high school students with disabilities
Artículo ARTICULO 1
2013 Effects of tier 3 intervention for students with persistent reading difficulties and characteristics of inadequate responders
Artículo 1
2017 Improving content knowledge and comprehension for English language learners
Artículo 1
2019 Examining the role of pre-instruction academic performance within a text-based approach to improving student content knowledge and understanding
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Jul-2024