Número de publicaciones: 25 (56.0% citado)
Número de citas: 54 (14.8% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 37
Índice h: 5
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 0.6
Promedio de citas últimos 5 años: 0.9

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 3
2023 13
2022 4
2021 1
2020 1
2019 1
2018 8
2017 1
2016 6
2015 0
2014 1
2013 2
2012 8
2011 4
2010 1
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2022 1 2
2020 1 4
2017 1 1
2013 2 6
2012 2 4
2009 2 10
2008 0 14
2007 1 2
2006 1 2
2005 1 8
2004 1 1
2010 0 0
2011 0 0
2014 3 0
2015 1 0
2016 1 0
2018 2 0
2019 1 0
2021 2 0
2023 1 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
22 Artículo de revista 48
3 Capítulo de libro 6
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2008 The Linear Imperative
Artículo 8
2005 Not Everything Is Proportional: Effects of Age and Problem Type on Propensities for Overgeneralization
Artículo 8
2013 The framework theory approach applied to mathematics learning
Capítulo 6
2008 Utilizar las matemáticas para resolver problemas reales
Artículo ARTICULO 6
2009 Conceptualizing, investigating, and enhancing adaptive expertise in elementary mathematics education
Artículo 5
2009 Students' overuse of proportionality on missing-value problems
Artículo ARTICULO 5
2020 Various ways to determine rational number size
Artículo ARTICULO 4
2012 The development of students' use of additive and proportional methods along primary and secondary school
Artículo 4
2007 Pupils' over-reliance on linearity
Artículo 2
2006 La búsqueda de las raíces de la ilusión de linealidad
Artículo 2
2017 Number sense in the transition from natural to rational numbers
Artículo 1
2022 Profiles in understanding the density of rational numbers among primary and secondary school students
Artículo ARTICULO 1
2022 The early development of proportional reasoning
Artículo ARTICULO 1
2004 Remedying secondary school students' illusion of linearity: a teaching experiment aiming at conceptual change
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Jul-2024