Número de publicaciones: 26 (80.8% citado)
Número de citas: 107 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 52
Índice h: 6
Índice h5: 2
Promedio de citas últimos 10 años: 3.4
Promedio de citas últimos 5 años: 2.6

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 5
2023 13
2022 14
2021 25
2020 9
2019 9
2018 2
2017 11
2016 5
2015 2
2014 3
2013 1
2012 3
2011 2
2010 3
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0
2003 0
2002 0
2001 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2022 1 1
2021 0 1
2020 1 8
2019 0 13
2018 0 25
2017 2 1
2015 0 2
2013 1 3
2012 0 14
2011 0 2
2008 1 4
2006 3 18
2001 2 15
2002 0 0
2003 2 0
2004 0 0
2005 1 0
2007 3 0
2009 3 0
2010 3 0
2014 1 0
2016 1 0
2023 1 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
26 Artículo de revista 107
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 13

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2018 A systematic review of English medium instruction in higher education
Artículo 23
2006 Strategies for Language Learning and for Language Use: Revising the Theoretical Framework
Artículo 17
2001 Analysing Student Teachers’ Codeswitching in Foreign Language Classrooms
Artículo 15
2012 A systematic review of CALL in English as a second language: Focus on primary and secondary education
Artículo 12
2019 The importance of certification of English medium instruction teachers in higher education in Spain
Artículo ARTICULO 9
2020 Exploring the role of language in English medium instruction
Artículo ARTICULO 7
2008 Raising the Achievement of Young-beginner Readers of French through Strategy Instruction
Artículo ARTICULO 4
2019 The effect of first and second language use on question types in English medium instruction science classrooms in Hong Kong
Artículo ARTICULO 2
2018 Turkish university students’ perceptions about English Medium Instruction
Artículo ARTICULO 2
2013 Teacher Language Background, Codeswitching, and English-Only Instruction: Does Age Make a Difference to Learners' Attitudes?
Artículo 2
2015 English Medium Instruction
Artículo 2
2019 Language focused episodes by monolingual teachers in English Medium Instruction science lessons
Artículo 2
2011 Decoding Ability in French as a Foreign Language and Language Learning Motivation.
Artículo 2
2021 Exploring the relationship between linguistic knowledge and strategy use in listening comprehension
Artículo 1
2012 The medium of instruction and classroom interaction
Artículo ARTICULO 1
2017 English medium instruction: Global views and countries in focus – ADDENDUM
Artículo 1
2020 English medium instruction in China’s higher education
Artículo ARTICULO 1
2022 Language teachers’ reported first and second language use
Artículo 1
2013 Investigating age in the use of L1 or english-only instruction
Artículo 1
2012 Comparing the effect of teacher codeswitching with English-only explanations on the vocabulary acquisition of Chinese university students
Artículo ARTICULO 1
2006 Does intensive explicit grammar instruction make all the difference?
Artículo ARTICULO 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Jun-2024