A systematic review of English medium instruction in higher education (2018) Macaro, Ernesto Curle, Samantha De Costa, Peter I. Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 51 Núm. 1 Pág. 36-76

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 3

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La enseñanza de contenido en inglés en universidades españolas
La enseñanza de contenido en inglés en universidades españolas Núm. 403 Pág. 259-290 ARTICULO
2024 Revista de educación
Fernández Costales, Alberto Lasagabaster Herrarte, David
Integrating content and language in higher education
Integrating content and language in higher education Núm. 41 Pág. 22 RESENA_BIBLIOGRAFICA
2024 Porta Linguarum
Huang, Zhonghui Li, Chili
Enhancing lecture comprehension in English medium of instruction
Enhancing lecture comprehension in English medium of instruction Vol. 7 Núm. 1 Pág. 155-173 ARTICULO
2024 Journal of Management and Business Education
Kremer, Marcelo Valcke, Martin
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
2023 Universidad de Málaga
López Gutiérrez, Aurora
Teaching and Learning in English Medium Instruction. Jack C. Richards with Jack Pun (Ed.) (2022). Routledge, London and New York, 300 pages, ISBN 978-1-03-204321-0.
Teaching and Learning in English Medium Instruction. Jack C. Richards with Jack Pun (Ed.) (2022). Routledge, London and New York, 300 pages, ISBN 978-1-03-204321-0. Núm. 39 Pág. 359-360 RESENA_BIBLIOGRAFICA
2023 Porta Linguarum
Rui, Yanping Wang, Xiaona
Descansamos-xiuxiamos : a case study of a teacher’s translanguaging practices and attitude in an L3 Spanish audio-oral classroom at a Chinese university
Descansamos-xiuxiamos : a case study of a teacher’s translanguaging practices and attitude in an L3 Spanish audio-oral classroom at a Chinese university Núm. 8 Pág. 63-81 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Lu, Xiuchuan Zuo, Ya
Una revisión sistemática de la IA generativa y la educación superior (en inglés como medio de instrucción)
Una revisión sistemática de la IA generativa y la educación superior (en inglés como medio de instrucción) Vol. 52 Núm. 4 Pág. 401-409 OTRO
2023 Aula abierta
Bannister, Peter Santamaría Urbieta, Alexandra Alcalde Peñalver, Elena
Content and language integrated learning (CLIL) in european higher education
Content and language integrated learning (CLIL) in european higher education Vol. 23 Núm. 1 Pág. 251-273 ARTICULO
2023 Multidisciplinary journal of school education
Papaja, Katarzyna
The role of English for specific purposes (ESP) in supporting the linguistic dimension in English-medium instruction (EMI)
The role of English for specific purposes (ESP) in supporting the linguistic dimension in English-medium instruction (EMI) Vol. 5 Núm. 2 Pág. 37-52
2022 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Costa, Francesca Mastellotto, Lynn
The Role of the L1 in EMI classroom practices
The Role of the L1 in EMI classroom practices Vol. 5 Núm. 2 Pág. 23-36
2022 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Moncada Comas, Balbina
Building EFL Preservice Teachers’ Professional Identity
Building EFL Preservice Teachers’ Professional Identity Vol. 24 Núm. 2 Pág. 117-131
2022 Profile
Pérez Gracia, Elisa Serrano Rodríguez, Rocío Pontes Pedrajas, Alfonso
Framing English as a Medium of Instruction Within the Iberian-American Spanish-Speaking Education Contexts
Framing English as a Medium of Instruction Within the Iberian-American Spanish-Speaking Education Contexts Vol. 24 Núm. 1 Pág. 211-225
2022 Profile
Escobar Alméciga, Wilder Yesid
Main Challenges of EMI at the UCLM
Main Challenges of EMI at the UCLM Núm. 34 Pág. 39-61 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Nieto Moreno de Diezmas, Esther Fernández Barrera, Alicia
Analysing EMI assessment in higher education
Analysing EMI assessment in higher education Vol. 14 Núm. 33 Pág. 3 ARTICULO
2021 Revista Tempos e Espaços em Educação
Otto, Ana Estrada Chichón, José Luis
EMI Lecturer Trainers
EMI Lecturer Trainers Núm. 34 Pág. 185-219 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Volchenkova, Ksenia Kravtsova, Elizaveta
EMI Lecturers’ Training Needs
EMI Lecturers’ Training Needs Núm. 34 Pág. 63-82 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Beltrán Palanques, Vicente
Teaching language and content in multicultural and multilingual classrooms: CLIL and EMI approaches. María Luisa Carrió-Pastor and Begoña Bellés-Fortuño (eds.) (2021).
Teaching language and content in multicultural and multilingual classrooms: CLIL and EMI approaches. María Luisa Carrió-Pastor and Begoña Bellés-Fortuño (eds.) (2021). Núm. 36 Pág. 283-284 RESENA_BIBLIOGRAFICA
2021 Porta Linguarum
Xu, Jinfen Zhang, Zhiwu
EMI and the Teaching of Cultural Studies in Higher Education
EMI and the Teaching of Cultural Studies in Higher Education Vol. 14 Núm. 2 Pág. 87-113 ARTICULO
2021 Language Value
Gómez Calderón, María José
Bilingual resources in English-medium instruction lectures
Bilingual resources in English-medium instruction lectures Vol. 14 Núm. 2 Pág. 45-67 ARTICULO
2021 Language Value
Angeles Velilla Sánchez, M.
Criterios para la elaboración de materiales docentes en la educación secundaria en contextos bilingües (AICLE)
Criterios para la elaboración de materiales docentes en la educación secundaria en contextos bilingües (AICLE) Pág. 49-53
2021 Nuevos desafíos, nuevas oportunidades
Pimentel Velázquez, Cynthia
English Medium Instruction and the Internationalization of Higher Education in Latin America
English Medium Instruction and the Internationalization of Higher Education in Latin America Vol. 13 Núm. 2 Pág. 339-367
2020 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Tejada Sanchez, Isabel Molina Naar, José Mario
Effect of the implementation of CLIL and KNOWMAD competences on students' motivation in higher education
Effect of the implementation of CLIL and KNOWMAD competences on students' motivation in higher education Núm. 18 Pág. 181-204 ARTICULO
2020 Journal of English Studies
Muñoz Benito, Rocío Rodríguez Zapatero, Maribel Pérez Naranjo, Leonor M. Morilla García, Cristina
Understanding the Learning Challenges of English-Medium Instruction Learners and Ways to Facilitate Their Learning
Understanding the Learning Challenges of English-Medium Instruction Learners and Ways to Facilitate Their Learning Vol. 12 Núm. 2 Pág. 321-340
2019 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Huang, Tzu-ping
Establishing Teacher-Student Rapport in an English-Medium Instruction Class
Establishing Teacher-Student Rapport in an English-Medium Instruction Class Vol. 12 Núm. 2 Pág. 265-291
2019 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Santana Villegas, Josefina del Carmen

* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Jun-2024