A systematic review of English medium instruction in higher education (2018) Macaro, Ernesto Curle, Samantha De Costa, Peter I. Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 51 Núm. 1 Pág. 36-76
- Número de citas: 24 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 6 FILOLOGIAS 10 EDUCACION 11 LINGUISTICA 5 ECONOMIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 3
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
La enseñanza de contenido en inglés en universidades españolas Núm. 403 Pág. 259-290 ARTICULO | 2024 | Revista de educación |
Fernández Costales, Alberto
Lasagabaster Herrarte, David
|
Integrating content and language in higher education Núm. 41 Pág. 22 RESENA_BIBLIOGRAFICA | 2024 | Porta Linguarum |
Huang, Zhonghui
Li, Chili
|
Enhancing lecture comprehension in English medium of instruction Vol. 7 Núm. 1 Pág. 155-173 ARTICULO | 2024 | Journal of Management and Business Education |
Kremer, Marcelo
Valcke, Martin
|
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado | 2023 | Universidad de Málaga |
López Gutiérrez, Aurora
|
Teaching and Learning in English Medium Instruction. Jack C. Richards with Jack Pun (Ed.) (2022). Routledge, London and New York, 300 pages, ISBN 978-1-03-204321-0. Núm. 39 Pág. 359-360 RESENA_BIBLIOGRAFICA | 2023 | Porta Linguarum |
Rui, Yanping
Wang, Xiaona
|
Descansamos-xiuxiamos : a case study of a teacher’s translanguaging practices and attitude in an L3 Spanish audio-oral classroom at a Chinese university Núm. 8 Pág. 63-81 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Lu, Xiuchuan
Zuo, Ya
|
Una revisión sistemática de la IA generativa y la educación superior (en inglés como medio de instrucción) Vol. 52 Núm. 4 Pág. 401-409 OTRO | 2023 | Aula abierta |
Bannister, Peter
Santamaría Urbieta, Alexandra
Alcalde Peñalver, Elena
|
Content and language integrated learning (CLIL) in european higher education Vol. 23 Núm. 1 Pág. 251-273 ARTICULO | 2023 | Multidisciplinary journal of school education |
Papaja, Katarzyna
|
The role of English for specific purposes (ESP) in supporting the linguistic dimension in English-medium instruction (EMI) Vol. 5 Núm. 2 Pág. 37-52 | 2022 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Costa, Francesca
Mastellotto, Lynn
|
The Role of the L1 in EMI classroom practices Vol. 5 Núm. 2 Pág. 23-36 | 2022 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Moncada Comas, Balbina
|
Building EFL Preservice Teachers’ Professional Identity Vol. 24 Núm. 2 Pág. 117-131 | 2022 | Profile |
Pérez Gracia, Elisa
Serrano Rodríguez, Rocío
Pontes Pedrajas, Alfonso
|
Framing English as a Medium of Instruction Within the Iberian-American Spanish-Speaking Education Contexts Vol. 24 Núm. 1 Pág. 211-225 | 2022 | Profile |
Escobar Alméciga, Wilder Yesid
|
Main Challenges of EMI at the UCLM Núm. 34 Pág. 39-61 ARTICULO | 2021 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
Fernández Barrera, Alicia
|
Analysing EMI assessment in higher education Vol. 14 Núm. 33 Pág. 3 ARTICULO | 2021 | Revista Tempos e Espaços em Educação |
Otto, Ana
Estrada Chichón, José Luis
|
EMI Lecturer Trainers Núm. 34 Pág. 185-219 ARTICULO | 2021 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Volchenkova, Ksenia
Kravtsova, Elizaveta
|
EMI Lecturers’ Training Needs Núm. 34 Pág. 63-82 ARTICULO | 2021 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Beltrán Palanques, Vicente
|
Teaching language and content in multicultural and multilingual classrooms: CLIL and EMI approaches. María Luisa Carrió-Pastor and Begoña Bellés-Fortuño (eds.) (2021). Núm. 36 Pág. 283-284 RESENA_BIBLIOGRAFICA | 2021 | Porta Linguarum |
Xu, Jinfen
Zhang, Zhiwu
|
EMI and the Teaching of Cultural Studies in Higher Education Vol. 14 Núm. 2 Pág. 87-113 ARTICULO | 2021 | Language Value |
Gómez Calderón, María José
|
Bilingual resources in English-medium instruction lectures Vol. 14 Núm. 2 Pág. 45-67 ARTICULO | 2021 | Language Value |
Angeles Velilla Sánchez, M.
|
Criterios para la elaboración de materiales docentes en la educación secundaria en contextos bilingües (AICLE) Pág. 49-53 | 2021 | Nuevos desafíos, nuevas oportunidades |
Pimentel Velázquez, Cynthia
|
English Medium Instruction and the Internationalization of Higher Education in Latin America Vol. 13 Núm. 2 Pág. 339-367 | 2020 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Tejada Sanchez, Isabel
Molina Naar, José Mario
|
Effect of the implementation of CLIL and KNOWMAD competences on students' motivation in higher education Núm. 18 Pág. 181-204 ARTICULO | 2020 | Journal of English Studies |
Muñoz Benito, Rocío
Rodríguez Zapatero, Maribel
Pérez Naranjo, Leonor M.
Morilla García, Cristina
|
Understanding the Learning Challenges of English-Medium Instruction Learners and Ways to Facilitate Their Learning Vol. 12 Núm. 2 Pág. 321-340 | 2019 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Huang, Tzu-ping
|
Establishing Teacher-Student Rapport in an English-Medium Instruction Class Vol. 12 Núm. 2 Pág. 265-291 | 2019 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Santana Villegas, Josefina del Carmen
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Jun-2024