Lee, Jang Ho
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 0 |
2023 | 0 |
2022 | 2 |
2021 | 4 |
2020 | 1 |
2019 | 1 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 1 |
2014 | 1 |
2013 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2021 | 2 | 1 |
2020 | 0 | 2 |
2019 | 0 | 1 |
2018 | 1 | 3 |
2013 | 0 | 3 |
2014 | 2 | 0 |
2015 | 2 | 0 |
2016 | 2 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2022 | 1 | 0 |
2023 | 1 | 0 |
2024 | 1 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
13 | Artículo de revista | 10 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2020 |
The effects of instructor language choice on second language vocabulary learning and listening comprehension
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2018 |
The effects of short-term study abroad on L2 anxiety, international posture, and L2 willingness to communicate
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2013 |
Teacher Language Background, Codeswitching, and English-Only Instruction: Does Age Make a Difference to Learners' Attitudes?
|
Artículo | 2 |
2019 |
The Effects of Corpus Use on Second Language Vocabulary Learning
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2021 |
Selected determinants of pronunciation anxiety.
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2018 |
Exploring relationships between second language learners’ attitudes towards classroom language and variables that motivate their learning
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2013 |
Investigating age in the use of L1 or english-only instruction
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Jun-2024