The effect of first and second language use on question types in English medium instruction science classrooms in Hong Kong (2019) ARTICULO Pun, Jack Macaro, Ernesto International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 22 Núm. 1 Pág. 64-77

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Praktika eleanitzak eta euskara, ingelesa irakas-hizkuntza bihurtzen denean
Praktika eleanitzak eta euskara, ingelesa irakas-hizkuntza bihurtzen denean Vol. 53 Núm. 132 Pág. 543-564 ARTICULO
2021 Fontes linguae vasconum
Villabona Perurena, Nerea Gartziarena San Policarpo, Mikel
Establishing Teacher-Student Rapport in an English-Medium Instruction Class
Establishing Teacher-Student Rapport in an English-Medium Instruction Class Vol. 12 Núm. 2 Pág. 265-291
2019 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Santana Villegas, Josefina del Carmen

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Jul-2024