A systematic review of CALL in English as a second language: Focus on primary and secondary education (2012) Macaro, Ernesto Handley, Zöe Walter, Catherine Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 45 Núm. 1 Pág. 1-43
- Número de citas: 12 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 8 FILOLOGIAS 4 LINGUISTICA 2 COMUNICACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Synchronous and asynchronous distance learning of anaphora in foreign languages Vol. 14 Núm. 1 Pág. 18 | 2021 | Texto Livre |
Maraschin Bruscato, Amanda
Baptista, Jorge
|
Can digital storytelling enhance learning motivation for EFL students with low proficiency and confidence in English? Vol. 29 Núm. 1 Pág. 68-80 ARTICULO | 2021 | The EuroCALL Review |
Kasami, Naoko
|
Modern digital technologies in teaching philological disciplines Vol. 13 Núm. 32 Pág. 101 | 2020 | Revista Tempos e Espaços em Educação |
Kozak, Alla
Lavrynovych, Liliia
Sukhareva, Svitlana
Iaruchyk, Viktor
Iaruchyk, Olga
|
Nativos digitales y tecnologías para el aprendizaje de L2s fuera del aula Vol. 12 Núm. 1 Pág. 1 ARTICULO | 2020 | Apertura |
Dauzón Ledesma, Leonor
Izquierdo, Jesús
|
Tecnología para la enseñanza y el aprendizaje de lenguas extranjeras Vol. 22 Núm. 1 Pág. 153-169 ARTICULO | 2019 | RIED |
Trujillo Sáez, Fernando
Salvadores, Carlos
Gabarrón Pérez, Ángel
|
Does methodology affect the students’ perceived level of english proficiency? Núm. 32 Pág. 151-166 ARTICULO | 2019 | Porta Linguarum |
Vinuesa Benítez, Virginia
Cid Cid, Ana Isabel
|
Apps para el aprendizaje de idiomas en la Universidad de Murcia Núm. 58 Pág. 13 ARTICULO | 2018 | RED |
López Valero, Amando
Cascales Martínez, Antonia
Carrillo García, María Encarnación
|
La enseñanza de lenguas extranjeras y el empleo de las TIC en las escuelas secundarias públicas Núm. 50 Pág. 33-41 ARTICULO | 2017 | Comunicar |
Izquierdo, Jesús
de la Cruz Villegas, Verónica
Aquino Zúñiga, Silvia Patricia
Sandoval Caraveo, Maria del Carmen
García Martínez, Verónica
|
TECHNOLOGY-ENHANCED LANGUAGE LEARNING Vol. 9 Núm. 20 Pág. 3 | 2017 | Emerging Trends in Education |
Dauzón Ledesma, Leonor
Izquierdo Sandoval, Jesús Manuel
|
Memory learning strategies in english as a foreign language in vocational studies. Núm. 29 Pág. 229-248 OTRO | 2017 | Tendencias pedagógicas |
Corpas Orellano, Mª Dolores
|
Factors determining students’ low usage of mobile tools in their English vocabulary learning Núm. 1 Pág. 31-43 ARTICULO | 2016 | Porta Linguarum |
Cojocnean, Diana
|
Constructing an evidence-base for future CALL design with ‘engineering power’ Vol. 22 Núm. 2 Pág. 46-56 ARTICULO | 2014 | The EuroCALL Review |
Handley, Zöe
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024