A systematic review of CALL in English as a second language: Focus on primary and secondary education (2012) Macaro, Ernesto Handley, Zöe Walter, Catherine Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 45 Núm. 1 Pág. 1-43

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Synchronous and asynchronous distance learning of anaphora in foreign languages
Synchronous and asynchronous distance learning of anaphora in foreign languages Vol. 14 Núm. 1 Pág. 18
2021 Texto Livre
Maraschin Bruscato, Amanda Baptista, Jorge
Can digital storytelling enhance learning motivation for EFL students with low proficiency and confidence in English?
Can digital storytelling enhance learning motivation for EFL students with low proficiency and confidence in English? Vol. 29 Núm. 1 Pág. 68-80 ARTICULO
2021 The EuroCALL Review
Kasami, Naoko
Modern digital technologies in teaching philological disciplines
Modern digital technologies in teaching philological disciplines Vol. 13 Núm. 32 Pág. 101
2020 Revista Tempos e Espaços em Educação
Kozak, Alla Lavrynovych, Liliia Sukhareva, Svitlana Iaruchyk, Viktor Iaruchyk, Olga
Nativos digitales y tecnologías para el aprendizaje de L2s fuera del aula
Nativos digitales y tecnologías para el aprendizaje de L2s fuera del aula Vol. 12 Núm. 1 Pág. 1 ARTICULO
2020 Apertura
Dauzón Ledesma, Leonor Izquierdo, Jesús
Tecnología para la enseñanza y el aprendizaje de lenguas extranjeras
Tecnología para la enseñanza y el aprendizaje de lenguas extranjeras Vol. 22 Núm. 1 Pág. 153-169 ARTICULO
2019 RIED
Trujillo Sáez, Fernando Salvadores, Carlos Gabarrón Pérez, Ángel
Does methodology affect the students’ perceived level of english proficiency?
Does methodology affect the students’ perceived level of english proficiency? Núm. 32 Pág. 151-166 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Vinuesa Benítez, Virginia Cid Cid, Ana Isabel
Apps para el aprendizaje de idiomas en la Universidad de Murcia
Apps para el aprendizaje de idiomas en la Universidad de Murcia Núm. 58 Pág. 13 ARTICULO
2018 RED
López Valero, Amando Cascales Martínez, Antonia Carrillo García, María Encarnación
La enseñanza de lenguas extranjeras y el empleo de las TIC en las escuelas secundarias públicas
La enseñanza de lenguas extranjeras y el empleo de las TIC en las escuelas secundarias públicas Núm. 50 Pág. 33-41 ARTICULO
2017 Comunicar
Izquierdo, Jesús de la Cruz Villegas, Verónica Aquino Zúñiga, Silvia Patricia Sandoval Caraveo, Maria del Carmen García Martínez, Verónica
Memory learning strategies in english as a foreign language in vocational studies.
Memory learning strategies in english as a foreign language in vocational studies. Núm. 29 Pág. 229-248 OTRO
2017 Tendencias pedagógicas
Corpas Orellano, Mª Dolores
TECHNOLOGY-ENHANCED LANGUAGE LEARNING
TECHNOLOGY-ENHANCED LANGUAGE LEARNING Vol. 9 Núm. 20 Pág. 3
2017 Emerging Trends in Education
Dauzón Ledesma, Leonor Izquierdo Sandoval, Jesús Manuel
Factors determining students’ low usage of mobile tools in their English vocabulary learning
Factors determining students’ low usage of mobile tools in their English vocabulary learning Núm. 1 Pág. 31-43 ARTICULO
2016 Porta Linguarum
Cojocnean, Diana
Constructing an evidence-base for future CALL design with ‘engineering power’
Constructing an evidence-base for future CALL design with ‘engineering power’ Vol. 22 Núm. 2 Pág. 46-56 ARTICULO
2014 The EuroCALL Review
Handley, Zöe

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024